forsvundet character lyd....?!?

• Efter den patch hvor ingame voice chat blev aktiveret, har jeg ikke kunne høre min egen spillers lyde.
    f.eks når man laver /train eller /silly , så står min spiller blot og vifter med arme og ben som en anden idiot, uden at sige en lyd :)

men når andre i nærheden af mig gør det kan jeg høre det fint.

har forsøgt med geninstallation af lyd driver, geninstallation af WOW, deaktiver og aktiver ingame lyd intet har hjulpet.
    og jeg har ikke aktiveret ingame voice chat. :)

nogen ideer ? inden jeg tager den 2-3 måneders lange vente tid ved blizzard på et svar :)

• Prøvet at opdatere lyd driver ?
    Eller lege lidt med den option der hedder Sound Channels ?

[i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

Oprindeligt indlæg af denully

ja :)
    og har også forsøgt med de channels... :(

Ok - Troede bare du havde geninstalleret din originale lyddriver du sagde ikk lige noget med hentet den nyeste.
    har du tjekket om dine højtalere er sat til Stereo speakers i din lyd driver menu ? Hvis den er på 5.1 og du ikke har 5.1 højtalere fucker den

Prøv også at strafe fra side til side med Q og E mens du laver emotes, og se om der kommer noget
    Ellers å ind i control panel for dit lydkort under Performance og find Hardware acceleration og sæt den ned i bunden (eller til venstre, altså ingen hardware acceleration bare software)

Good Luck :)

[i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

• hehe true :p tager dog altid den nyeste og geninstallere med :)

højtalere indstillinger er fine nok. har også perfekt lyd i alt andet og spell cast sound osv ingame lyder også som det skal.
    det er kun selve emotions der mangler lyd.

men forsøger din sidste ide med hardware / software :)

• har ikke hjulpet.
    nu har jeg også forsøgt med gamle lyd drivere, for at se om det evt gav noget.
    har forsøgt at geninstallere Direct X
    køre over headset istedet for højtalere. :/