Hej alle sammen
Synes min HP dv2130ea' batteri er begyndt at dø rimelig hurtig ud når den kører på batteri! Findes der et program hvor man kan finde ud af om der er noget galt med ens batteri?
Mvh.
SGN
Hej alle sammen
Synes min HP dv2130ea' batteri er begyndt at dø rimelig hurtig ud når den kører på batteri! Findes der et program hvor man kan finde ud af om der er noget galt med ens batteri?
Mvh.
SGN
QuoteDisplay MoreOprindeligt indlæg af SGN_X
Hej alle sammen
Mvh.
SGN
Nopes, men det er et godt tegn på batteriet snart står af.
Gætter på det er over 6 mrd gammelt ?
i Everest kan du se batteriets wear level, så du kan se hvor mange watt batteriet har tabt siden det var nyt.
HP har også et Battery Check program, som du kan downloade her:
http://h20239.www2.hp.com/techcenter/battery/battery_ts.htm
den er er over et halvt år gammel ja
i linux siger den at den kun bruger 15 ud af 50
QuoteOprindeligt indlæg af SGN_X
den er er over et halvt år gammel ja
i linux siger den at den kun bruger 15 ud af 50
Har du prøvet HP-toolet?
Tjek i betingelserne for din PC og der er garanti på dit batteri, hvis du er heldig er der også 1 års garanti på batteriet.
QuoteOprindeligt indlæg af Zulu
Har du prøvet HP-toolet?
Tjek i betingelserne for din PC og der er garanti på dit batteri, hvis du er heldig er der også 1 års garanti på batteriet.
Det HP tool holder ikke, og de ville tilmed trække det tilbage. Intet software kan tjekke levetiden på en celle
Da jeg kun har min bon tilbage (ved godt jeg er en knold) er der så nogen måde jeg kan tjekke på om jeg har den der betingelse?
QuoteOprindeligt indlæg af SGN_X
Da jeg kun har min bon tilbage (ved godt jeg er en knold) er der så nogen måde jeg kan tjekke på om jeg har den der betingelse?
Find din bærbare på HP's hjemmeside, hvis du ikke kan finde info om garantibetingelser der kan du jo prøve at ringe til HP.