Crysis beta ved pre-order?

• Nogen andre der har pre-ordret crysis? De lover adgang til beta, men har sgu ikke fået noget endnu ;(

Sådan skriver de i order confirmation e-mailen:
    Additional Product Information:

"Crysis® - <b>You will receive an email shortly containing a link to the multiplayer demo plus your unique beta access code. Simply click the link, follow the instructions and enter your code when prompted to access the demo.</b>"

Det er 14 timer siden nu??

• Kan være der er strejke, tjek din spam folder...

i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

Oprindeligt indlæg af Pvt.P.Nutz
    Ser ud til at flere er "ramt"
    Var ind i EA forum og de skammer sig og lover at sende hurtigst muligt

Det lyder som en omgang typisk EA :D

Men syntes dog de skal have ros for deres support afdeling, der har jeg ikke fået andet end rigtig god service...

• Har tænkt mig at snakke med dem på mandag. Vil have annuleret mit pre order køb. Hvis det ikke går anmelder jeg dem til forbruger et eller andet for falsk marketsføring hvilket et hav af andre også vil (EA's eget forum).

Har tænkt mig at snakke med dem på mandag. Vil have annuleret mit pre order køb. Hvis det ikke går anmelder jeg dem til forbruger et eller andet for falsk marketsføring hvilket et hav af andre også vil (EA's eget forum).

Syntes det er noget svineri når de lover noget som de så ikke holder... Men det er sku ikke noget nyt i denne verden, virksomheder snyder os forbruger af helvedes til hvis de kan komme til det...

Hovedgrunden til at jeg pre bestillte var for at få fat i beta key "med det samme" som de lover. Demoen var kun et par timer fra frigivelse...så rimelig surt show

Jeg kider ikke preorder fordi jeg skal downloade en kæmpe fil, kan godt se det negativ i det...

Og angående Beta key så har en af mine venner samme problem.. Fuldkommen lamt.

• Synes beta'en er sjov i et stykke tid, men vil da hellere spille i DX10 og ha' lidt flere baner at vælge imellem.
    Desuden udkommer fullversion ca. den 15-16 eller noget deromkring.

Men det er helt klart noget bommelum at der ingen beta keys er udgivet til jer pre-orders. Håber i får et refund på 10 kr.

i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

Oprindeligt indlæg af RAC
    Synes beta'en er sjov i et stykke tid, men vil da hellere spille i DX10 og ha' lidt flere baner at vælge imellem.
    Desuden udkommer fullversion ca. den 15-16 eller noget deromkring.

Men det er helt klart noget bommelum at der ingen beta keys er udgivet til jer pre-orders. Håber i får et refund på 10 kr.

:boxed: det var da ikke meget, lol

• Det var da så meget jeg betalte for min, og jeg har 2 keys :D

• jo men den første fik jeg gratis :D

Så nu har jeg pre-ordered Crysis til 217 kr. incl. porto. Med original skive.

Rettet en gang, sidst af RAC ().

Så har jeg sgu fået annuleret min ordre...det var ikke noget problem...et lille plus til EA der

Okay ved du egentlig om de har fået smidt de BETA key's ud endnu?

• Synes jeg kunne fornemme på ham jeg snakkede med her i DK at der ikke var styr på noget som helst omkring de beta key's. Det var en bommert fra tyskland eller holland...noget i den stil, men han tilbød mig i hvertfald ikke en beta key.