Problemer med ekstern disk efter install af Vista

  • Har lige fået installeret vista, men er så endt op med det problem at min eksterne hardisk skal formateres før jeg kan komme ind på den, men det går ik for jeg har mange ting på den disk.. så hvordan ungår jeg det?


    Mit første indtryk af vista er godtnok dårligt :)) Hva er det lige for noget med alle de popops der komer vær eneste gang du vil åbne/installere ændre noget? heh det er en om´er Microsoft :pokey:



    Oh well.. så ville bare lige høre om der var et hurtig fix til det her problem, ellers installere jeg bare xp igen indtil jeg får min Mac til februar :D

  • Hejsa...


    Jeg har ikke løsningen på problemet, men jeg kender det godt....
    Jeg kører selv med xp, og her fungerer min ext. hd fint, men når jeg så skal tilslutte den til en anden pc der kører med vista, ja så sker der absolut ikke en dyt.... vista vil ikke engang genkende harddisken....... det samme med usb nøgle...... men hvis jeg så tilslutter den flere gange efter hinanden... altsi i med stikket / ud med stikket/ ind med stikket / ud med stikket, så giver vista åbenbart op.... og på et tidspunkt tilkendegiver den så at min harddisk faktisk existerer....
    Tror sku at vista er opfundet for at man skal tro det er ens andet hardware den er gal med, så man køber nyt...


    Mobo: Asus M3A78, AMD770, AM2+
    CPU: AMD Phenom Quad 9950 2.6ghz, Black Edition
    GFX: Sapphire Vapor-X HD 4890, 1GB Gddr5, 870mhz/1050mhz
    Ram: 2*2 GB OCZ Platinum PC8000 5-5-5-18 @ 800mhz 4-4-4-12
    HDD intern: WD Caviar 1TB, SATAII + 2x500GB SATAII
    HDD extern: WD Mybook Home Edition 2TB eSATA
    Windows 7 Ultimate, 64-bit
    Bærbar: MM-vision NB585, Windows 7 Ultimate, 64-bit
    Nettop: AsRock Ion-330, Windows 7 Home Premium, 64-bit