Nok attackpower?

  • Du pænt deroppe af ;P
    Jeg tar lige et screenshot senere idag så ska du se løjer

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

  • er det her en tråd der er lavet til "OMG OMGOMGOMG SE MIG SE MIG ATTENTION PLZ" ?:P


    kan komme op på 3000 med 2h PVP gear i arena. omg se mig, se mig, VIL I IKKE NOK!!! ^_^ :)



    http://eu.wowarmory.com/charac….xml?r=Auchindoun&n=Happy


    og ja du skal da ihvertfal over 2000 ap uden buffs :)


    og skifte dine enchants ud med 2x mongoose istedet for det tøsepjat til 20str. din dps vil jo blive så meget højere med mongoose.


    Meta gem skal du have 12agi 3% crit damage


    Gems med Sta i skal jo bare udskiftes med Pure dps gems hvis det kan lade sig gøre


    Og ville nok bruge min vens fury spec hvis det var mig :). Du spilder for mange talents på rend og parry som kan bruges til noget mere effectivt.:
    http://eu.wowarmory.com/charac…ts.xml?r=Kazzak&n=Julegnu


    my 2cents :)

  • Det spec argargar har linket er standard PvE fury dualwield specc'en, de nskal du helt klart bruge. Dog overvej at skifte overpower talent ud med fx imp whirlwind da du aldrig er i battlestance alligevel ^___^
    Og med det ene point i whirlwind talent overlapper whirlwind og bloodthirst ikke hinanden med global cooldown i din dps cyclus.
    Meta gem er nok efter smag og behag, vil sige at der ikke den store forskel fra 3% crit dmg (fx 3% af 2000 er 60, og så divideret med ca 30% chance)og 24AP + du får lidt runspeed :) smagssag imo
    Mongoose, ja helt klart ! 2 styks? Ja hvis du har råd, men jeg syntes 1 er iorden. Men det også lidt ligemeget for nu kommer der jo snart ny enchant som er et must have for warrior ! Executioner eller noed :)

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Happy^
    Skal have skiftet et par gems ud senere - får T5 head armor meget snart, så derfor gider jeg ikke gøre noget ved den T4.


    Skulle stadig mene at +20 str er bedst for fury warr - ihvertfald hvad jeg har hørt.


    Imo så er mongoose bedre. Ihvertfald på den ene af våbnene. Synes bestemt din talon fortjener et mongoose enchant :P