1 år gammel pc går lige pludselig blå skærm hele tiden HJÆLP!

• Hey tweakere..

jeg sad og spillede World of Warcraft og lige pludselig fik jeg error i spillet og det lukke ned, fair nok sker en gang imellem. så ville jeg gå ind i spillet igen.. så kom en blå skærm frem og den genstartede.. hver gang jeg kommer ind i windows nu går den på blå skærm forskellige tidspunkter nogen gange i boot-screen nogen gange når den næsten er startet op. det er forskelligt hvad der står hver gang det kommer frem. min PC er ca. 1 år gammelt og har aldrig nogen sinde givet problemer.. jeg har nu prøvet at slette alle dreve på harddisken og installere windows igen.. men den bliver ved med det.. en der kan hjælpe mig? :boxed:

Oprindeligt indlæg af FreyZeZ
    Hey tweakere..

jeg sad og spillede World of Warcraft og lige pludselig fik jeg error i spillet og det lukke ned, fair nok sker en gang imellem. så ville jeg gå ind i spillet igen.. så kom en blå skærm frem og den genstartede.. hver gang jeg kommer ind i windows nu går den på blå skærm forskellige tidspunkter nogen gange i boot-screen nogen gange når den næsten er startet op. det er forskelligt hvad der står hver gang det kommer frem. min PC er ca. 1 år gammelt og har aldrig nogen sinde givet problemer.. jeg har nu prøvet at slette alle dreve på harddisken og installere windows igen.. men den bliver ved med det.. en der kan hjælpe mig? :boxed:

Altså har du formateret den eller hvordan?

For det med at slette alle dreve på harddisken giver ikke mening i mit lille hoved :)

• ja det har jeg formateret hele lortet :)

men jeg har sku fået det til at virke nu efter 8 timers forsøg. det var det stik fra bundkortet til harddisken der var gået i stykker :S selvom jeg ikke har rørt det i månedsvis.. meget underligt.. men nu virker min com igen :) ellers tak for hjælpen hehe

• hmm meget underligt.. nu gjorde den det igen :S æv :/ troede lige det var det.. okay rammene siger du.. det muligt.. kan de bare sådan gå¨i stykker lige plduselig? og ja den skriver alt muligt men det er ikke den samme fejl. og den skriver det er noget med harddisken.. men jeg har prøvet at installere xp på en anden harddisk jeg havde. der virkede det heller ikk

• Prøv at sætte en ram blok i hvis ikke du har helt andre ram at prøve med. Jeg har som sagt lige bøvlet med nogle corsiar ram en anden lige havde taget ud af sin pc men som bare ikke virker mere så jo de kan godt gå i stykker. Der er mange ting der kan påvirke hardware. Jeg tør næsten vædde på det er dine ram der driller.