Call of Duty 4: Modern Warfare demo!

• Så fik jeg prøvet den..

Røg også igennem den et par gange for at prøve de våben jeg nu kunne finde..

Og nøørrrhj hvor er det fedt..

Endnu en gi-dig-selv-i-tidlig-julegave-ting kom lige på listen der..

• Prøver den lige igen, følte jeg havde uendelig ammunition... føltes lidt wierd med så mange fjender?
    Det gik lidt for meget amok med de håndgranater, at de skyder på mig er ikke noget problem men at jeg skal hoppe rundt og undgå alle deres håndgranater er sgu lige lidt for bøvlet.

i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

Rettet en gang, sidst af RAC ().

Oprindeligt indlæg af Isse
    Virker det med Vista Ultimate 32 bit?

Jeps.

Jeg er også lige blevet færdig med demoen - godt nok sprød grafik. Kørte det heldigvis uden problemer. :D

• har også lige gennemført demoen holdkæft det er super fedt, plejer nu ellers ikke synes om 2 verdenskrigs spil :) men det her sammen med den sprøde grafik mmmm namse namse :clap:

ASUS MAXIMUS VII HERO Z97
    Intel i7 4790K @ 4600Mhz
    gigabyte GTX 980TI
    Kingston HyperX Fury DDR3-1866 DC 16GB
    2x Samsung 850 EVO SSD - 250GB @ Raid 0
    Noctua NH-D15
    Corsair Obsidian 450D
    Asus PG278Q 144 Mhz

Oprindeligt indlæg af dMITIj
    har også lige gennemført demoen holdkæft det er super fedt, plejer nu ellers ikke synes om 2 verdenskrigs spil :) men det her sammen med den sprøde grafik mmmm namse namse :clap:

Haha :)) :))

• Nu plejer jeg at bruge en liste på Wikipedia når jeg skal se noget omkring hvilke spil der bruger DX10, og der står COD4 i hvert fald ikke på. Så umiddelbart vil jeg ikke tro det er et DX10 spil, men man ved jo aldrig med Wiki. :D

• Har også lige spillet demoen igennem og kan da kun glæde mig til det fulde spil :)
    Enormt god action og lækkert tempo

- Core 2 Duo E6600 - Coolermaster V8
    - Asus P5K-E Wifi/AP - P35
    - Corsair XMS2-6400 - 4x1 Gb
    - Sapphire Radeon HD4850 - Standard Cooled
    - WD Raptor 36Gb - WD Caviar 320Gb
    - Antec p182 - Corsair HX520W
    - Samsung Syncmaster 2232BW
    - Logitech G15 - Razer Mamba

Oprindeligt indlæg af Brition
    Nu plejer jeg at bruge en liste på Wikipedia når jeg skal se noget omkring hvilke spil der bruger DX10, og der står COD4 i hvert fald ikke på. Så umiddelbart vil jeg ikke tro det er et DX10 spil, men man ved jo aldrig med Wiki. :D

Det gør det heller ikke. Man kan godt spille med dx10, men er optimeret til dx9.

har også lige gennemført demoen holdkæft det er super fedt, plejer nu ellers ikke synes om 2 verdenskrigs spil :) men det her sammen med den sprøde grafik mmmm namse namse :clap:

hm på xboxen var der nu ikke meget ww2 over det, ellers har jeg ihvertfald ikke fulgt særlig godt med i historie timerne.

For øvrigt er demoen jo multiplayer på xboxen :)

Nærmere WW3 men okay... ja med mindre hitler stadig lever...

i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

Rettet en gang, sidst af RAC ().