Så fik jeg prøvet den..
Røg også igennem den et par gange for at prøve de våben jeg nu kunne finde..
Og nøørrrhj hvor er det fedt..
Endnu en gi-dig-selv-i-tidlig-julegave-ting kom lige på listen der..
Så fik jeg prøvet den..
Røg også igennem den et par gange for at prøve de våben jeg nu kunne finde..
Og nøørrrhj hvor er det fedt..
Endnu en gi-dig-selv-i-tidlig-julegave-ting kom lige på listen der..
Prøver den lige igen, følte jeg havde uendelig ammunition... føltes lidt wierd med så mange fjender?
Det gik lidt for meget amok med de håndgranater, at de skyder på mig er ikke noget problem men at jeg skal hoppe rundt og undgå alle deres håndgranater er sgu lige lidt for bøvlet.
Virker det med Vista Ultimate 32 bit?
QuoteOprindeligt indlæg af Isse
Virker det med Vista Ultimate 32 bit?
Jeps.
Jeg er også lige blevet færdig med demoen - godt nok sprød grafik. Kørte det heldigvis uden problemer.  
har også lige gennemført demoen holdkæft det er super fedt, plejer nu ellers ikke synes om 2 verdenskrigs spil  men det her sammen med den sprøde grafik mmmm namse namse
 men det her sammen med den sprøde grafik mmmm namse namse  
QuoteOprindeligt indlæg af dMITIj
har også lige gennemført demoen holdkæft det er super fedt, plejer nu ellers ikke synes om 2 verdenskrigs spilmen det her sammen med den sprøde grafik mmmm namse namse
Haha   

Er det et dx10 spil?
Nu plejer jeg at bruge en liste på Wikipedia når jeg skal se noget omkring hvilke spil der bruger DX10, og der står COD4 i hvert fald ikke på. Så umiddelbart vil jeg ikke tro det er et DX10 spil, men man ved jo aldrig med Wiki.  
Rimelig lækkert spil 
Har også lige spillet demoen igennem og kan da kun glæde mig til det fulde spil 
Enormt god action og lækkert tempo
QuoteOprindeligt indlæg af Brition
Nu plejer jeg at bruge en liste på Wikipedia når jeg skal se noget omkring hvilke spil der bruger DX10, og der står COD4 i hvert fald ikke på. Så umiddelbart vil jeg ikke tro det er et DX10 spil, men man ved jo aldrig med Wiki.
Det gør det heller ikke. Man kan godt spille med dx10, men er optimeret til dx9.
har også lige gennemført demoen holdkæft det er super fedt, plejer nu ellers ikke synes om 2 verdenskrigs spilmen det her sammen med den sprøde grafik mmmm namse namse
hm på xboxen var der nu ikke meget ww2 over det, ellers har jeg ihvertfald ikke fulgt særlig godt med i historie timerne.
For øvrigt er demoen jo multiplayer på xboxen 
Nærmere WW3 men okay... ja med mindre hitler stadig lever...