• Halløjsa,


    Her for nylig installerede jeg et program på min bærbar som kører Windows Vista 32-bit dog på en dual core processor ifølge det lille billede til venstre for toucpad (programmet hed protel 99), som skulle bruges til at lave diagrammer over forskellige elektroniske kredsløb. Nu er problemet bare at efter jeg har installeret det her program på min bærbar er den fuldstændig spasset ud, jeg kan ingenting gører på den, det er som om jeg har mistet alle rettigheder, jeg kan sågar ikke starte i fejlsikret tilstand. Alt hvad der har det der Windows sikkerheds logo på sig kan jeg ikke klikke på, jeg kan heller ikke slette tingene via Programmer og Funktioner, men det lykkede mig at slette det manuelt efter meget besvær, det har dog stadig ikke fixet problemet, jeg har gendannelses cd'er men jeg ønsker ikke at miste alle mine data og indstillinger. Jeg har en ven som har samme problem, mens alle der har XP kører det fint. Vil også lige sige at jeg heller ikke kan kører en chkdsk /f /r i kommandopromt da den siger jeg heller ikke har rettigheder til dette selvom jeg er administrator.



    Det var en lang omgang men nogen der har nogle ideer til hvad der kunne hjælpe?



    Mvh


    Foolz Railer