X38 hvilket...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af BUGz
    CL8 er det ikke lidt vildt, men det er 1800MHz selfølgelig også


    gi`den gas


    CL8 er ikke så højt for DDR3, men umiddelbart er det nogle af de få ram, jeg har set ramme 2.000Mhz, men nu får vi at se... Bundkortet kommer først den 30-10 ifølge Midtdata.dk så der er jo noget tid igen... :crazyeyes:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Svan
    CL8 er ikke så højt for DDR3, men umiddelbart er det nogle af de få ram, jeg har set ramme 2.000Mhz, men nu får vi at se... Bundkortet kommer først den 30-10 ifølge Midtdata.dk så der er jo noget tid igen... :crazyeyes:


    tror du bundkorted kan klare så høje MHz på ramne (2000)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af BUGz


    tror du bundkorted kan klare så høje MHz på ramne (2000)


    Får vi at se, Asus'es P5E3 har jeg set ramme de 2.000Mhz... Men man ved jo aldrig hvad der sker...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Ghe2
    Er jeg den eneste som synes 4000,- er sindsygt for 2 gig ram ??? men det bundkort ser satme nice ud..


    Syntes det er mere normalt end Corsairs eller OCZ's som koster næsten 5k :))


    Men vi kan godt blive enig om at det er mange penge...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af BUGz
    nu kan cellchock pc2-6400 (v1) clockes 50% fra 800 til 1200MHz


    hvad regner du så med at de cellchok PC3-14400 kan ?


    Håber på at ramme 2.000MHz på dem, om det kan lade sig gøre vil jo vise sig, men altså 1800MHz er rimlig meget at "starte på" :D sammenlign det med de ram der kører 1100-1200MHz af DDR2 de kommer jo heller ikke ret meget deropad...

  • nej det selfølgelig rigtig nok, men fx cellchok PC2-1150 kan under clokes til bedre timings
    noget du har overvejet? CL8 er ikke lige min kop te.. hehe
    for intels komne cpuer skulle hvis have indbygget mem controler, lige som AMD
    og så spiller CL igen en støre rolle

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af BUGz
    nej det selfølgelig rigtig nok, men fx cellchok PC2-1150 kan under clokes til bedre timings
    noget du har overvejet? CL8 er ikke lige min kop te.. hehe
    for intels komne cpuer skulle hvis have indbygget mem controler, lige som AMD
    og så spiller CL igen en støre rolle


    Jo men for DDR3 ram er CL8 ikke vildt højt... Kan selvfølgelig ikke rigtig give nogle informationer om Cellshock's ram da jeg ikke har bestillt eller modtaget mit bundkort endnu, men jeg skal nok smide nogle oc resultater sammen med nogle forskellige benches...