OCTeamDenmark´s video af tøris,8800 GTS og E6850

• Ville bare dele denne her med jer.

Det er bare copy paste da jeg er i skole og tiden er kort når man læser SQL :D

"Our first video is now available online:

http://media.putfile.com/OCTea…68508800GTS640-on-dry-ice

The image quality really isn't quite good enough to brag about, but at
    least it sortta gives you an idea about what we're doing here

On this particular photo shoot me and Xtom are OC'ing his E6850 to 4.64 GHz
    using my Vdroop modded P5K Vanilla, two of Xt0ms pc6400 Cellshocks - and his Asus 8800GTS-640 is getting from 513/792 up to 800/1129 (as you can see from the video). 2 min later we did the 06 run at 850/1129 but CPU test crashed so we dident get any score

The board REALLY needs some more mods, last time 511x9 was max stable after the Vdroop 515 was our max.

Anyway, enjoy

PS: Due to the native recording format, I had to place it on Putfile. All later
    videos will be shot with a DV cam and probably placed on YouTube.com"

I kan læse mere her hvis i vil .

http://www.octeamdenmark.com/forums/showthread.php?t=641

• Uhh ser spændende ud. Han er meget fræk ham der står foran pc'en :T

Three swiss witch-bitches, which wished to be switched swiss witch-bitches, wish to watch swiss Swatch watch switches. Which swiss witch-bitch which wishes to be a switched swiss witch-bitch, wishes to watch which swiss Swatch watch switch?"

Oprindeligt indlæg af Giraffen
    Lækkeret setup i har der :clap:

Hvilken bio´s bruger i?

Med Gfx er det vist standard bios
    Bundkortet er bare den sidste nye 6.03 eller hvad den nu hedder fra april af

• Jeg er helt vild med jeres oversavede køkkenbræt :razz: det ser rigtig fedt ud.

GA MA790GP-DS4H/PhenomII X3@X4 3718MHZ/EAH4870Flashet topBIOS/2x2gbOCZ REAPER HPC 1066mhz/XSPC X2O Delta V3/samsungF1 1TB/Chill cp-700m

Oprindeligt indlæg af Dingle
    Jeg er helt vild med jeres oversavede køkkenbræt :razz: det ser rigtig fedt ud.

tjah, der er mange måder at bruge køkkenting på, men til montering af en køler ser man sq ik hver dag

CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

Oprindeligt indlæg af Svan
    Rimlig nice oc...

Yup, jeg kan boote/loade ved 9 x 492 men NB blir for varm - selv med en lille 80cfm sunon på :/
    Men det er vildt hvad X38 gider på luft.. :crazyeyes:

Oprindeligt indlæg af xt0m

Yup, jeg kan boote/loade ved 9 x 492 men NB blir for varm - selv med en lille 80cfm sunon på :/
    Men det er vildt hvad X38 gider på luft.. :crazyeyes:

Hvor stabilt er det oc?

Altså dit SS oc...

• dejligt at se noget fra din side af igen... efter den lille konfligt inde på hwt.dk du ved...

men det er nu fedt nok det du har gang i

Oprindeligt indlæg af gonlaa

dejligt at se noget fra din side af igen... efter den lille konfligt inde på hwt.dk du ved...

men det er nu fedt nok det du har gang i

Ikke kun min :O :O

Ja han blev MEGET ubehagelig efter vi valgte at stoppe sammarbejdet med ham.
    Virkelig beskidt den måde vi blev behandlet på

MEN TAKKER og bukker :D

• jeg forstår dig godt...

jeg husker ihvertfald nok emillos dengang jeg begyndte at svine dem til inde hwt hvor de venlige admins mods og skribenter viste sig at være fanden selv