En post til diskussion omkring et størrere World Of Warcraft Lan for alle Danskere på Al'akir. ?..
Er dette noget folk kunne have interesse i ?..
En post til diskussion omkring et størrere World Of Warcraft Lan for alle Danskere på Al'akir. ?..
Er dette noget folk kunne have interesse i ?..
LOL! Mig og en masse venner spiller på Al'akir! Står det på server forums? Kunne da være super fedt hvis det var i nærheden!
http://www.puppeteers.dk/phpbb/viewforum.php?f=81 ! Der er en masse info, en af mine venner er i puppe så det kunne da være at man skulle planlægge en lille tur til esbjerg
Kan faktisk se at min at en af mine venner allerede er signet, tror faktisk også godt jeg kan i den weekend!
Jeps.. Tumtum fra puppet har gang i dette lan...
skal selv hjælpe med Netværket der.. hehe.. bare skod jeg skal til julefrokost om lørdagen.. så må tage hjem midt i det hele..
Hey...
Det er rigtig, spiller man horde eller alliance på Al'Akir, er man velkommen til at signe op til det LAN jeg er ved at arrangere i Esbjerg...
Smid er besked til mig på http://www.puppeteers.dk hvis der er noget du gerne vil vide....
så er det nu man ønsker man spillede på al'akir
QuoteOprindeligt indlæg af Prectar
så er det nu man ønsker man spillede på al'akir
MIGRATE! Jeg migratede min warrior der til, og er pt ved at lvle en pala op der. Den er dog kun 55
QuoteOprindeligt indlæg af Brtlsn
MIGRATE!
Jeg migratede min warrior der til, og er pt ved at lvle en pala op der. Den er dog kun 55
hehe desværre, det kører ret godt for tiden i min guild, så har ikke lige tænkt mig at forlade dem
QuoteOprindeligt indlæg af Brtlsn
MIGRATE!
Jeg migratede min warrior der til, og er pt ved at lvle en pala op der. Den er dog kun 55
Baaah, spiller på PvE realm - ville ellers være fedt at komme over og give jer hordes en røvfuld
Spiller nu ikk på Al'Akir, men må man kigge forbi alligevel? Kunne jo komme med kaffe & weinerbrød
Kommer an på hvilken del af Esbjerg I skal være i. For skal være hos en kammerat det meste af weekenden inde i byen.
Det er desvære kun for spillere fra Al'Akir...
Tror det bliver vildt grineren!
QuoteOprindeligt indlæg af Jacob Hansen
Tror det bliver vildt grineren!
Det er vist næsten sikkert mig og 2 venner kommer!
QuoteOprindeligt indlæg af Tumtum
Det er desvære kun for spillere fra Al'Akir...
Realmcister! buuh