Ny skærm, er denne ok?

  • Har selv den pågældende skærm derhjemme, og jeg kan kun sige: "KØB DEN!" Det er en super fed skærm med hurtig opdatringshastighed - absolut ingen ghosting. Knivskarpt og roligt billede, og en dynamisk kontrast på 3000:1. Og det bedste af det hele, så er der INGEN pixelfejl overhovedet.


    P.S. Se lige bort fra min signatur, har købt ny spand for længe siden, men har ikke fået rettet min signatur endnu.

  • Undskyld at jeg lige kommer med at dumt spørgsmål, men kunne godt tænke mig at vide hvorfor lige netop den skærm er toppen over alle pt.? :)


    Her er fx en LG skærm: http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=394423


    22 tomme TFT aktiv matriks
    1680 x 1050
    2 ms
    300 cd/m2
    3000:1
    24-bit (16,7 millioner farver)


    Det er samme specs som den Samsung, bortset fra at der ikke står 700:1 og 3000:1 dynamisk, men blot 3000:1 i kontrast.


    Håber nogle kan svare, så jeg kan blive lidt klogere. :D


    Ps. Den er lidt billigere end Samsung skærmen, når den ikke er på rabat. :)

  • Prøver lige at oppe den, selvom det ikke er min tråd. Synes da selv mit spørgsmål var ok relevant for en del der kigger på LCD skærm. :O


    Ikke en af jer der har sagt at det er den bedste skærm (eller andre), som kan svare på hvad der gør netop denne skærm så speciel? :D


    Expendable: Kan godt læse, men tillader mig alligevel at spørge :crazyeyes: Du har jo skærmen selv og er da vældig at den har et hurtigt, roligt og skarp billede, men det er hurtigere, roligere og mere skarp end andre skærme der på papiret har lige så gode specs, men er lidt billigere? :)