Konsoller m. bootchip

• Jeg kan se, at det nu er muligt at købe Xbox 360'eren og Wii'en med indbygget bootchip. (http://www.mm-konsol.dk)

Der er dog desværre ikke nogle PS3-systemer til salg, m. bootchip. Nogle der ved om de snart lanceres?

Der er heller ikke nogen Xbox 360 Elite med bootchip-feauturen - er der andre netbutikker, som mm-konsol.dk, der sælger konsoller med indbygget bootchip?

Mvh.

• Der er Pt ingen boot chip til ps3 ikke jeg har fundet ihvertfald.

jeg vil tro at 360elite snart kommer for det er ikke meget der er lavet om på den "nærmest pinligt lidt" IMO

Jeg vil også tro der til 360elite vil komme flashet firmware til drevet så man slipper for boot chip.

Oprindeligt indlæg af DKsDEVIL
    Der er Pt ingen boot chip til ps3 ikke jeg har fundet ihvertfald.

jeg vil tro at 360elite snart kommer for det er ikke meget der er lavet om på den "nærmest pinligt lidt" IMO

Jeg vil også tro der til 360elite vil komme flashet firmware til drevet så man slipper for boot chip.

Tak for dit svar. OK lyder godt. Jeg ville gerne spare penge, hvis "flashet firmware" kan erstatte boot-chippen? Hvordan fungere det, og kan man gøre det på premiumen endnu?

Oprindeligt indlæg af DKsDEVIL
    premiumen kan flashes det kræver bare man sætter sig ind i hvordan eller kender en der kan.

og nej jeg kan ikke hjælpe dig med hvordan :)

Men konsekvensen af at flashe sit drev er vel at man ikke kan komme på live?

Oprindeligt indlæg af Carlsen

Men konsekvensen af at flashe sit drev er vel at man ikke kan komme på live?

Ja og efter min mening en temmelig vigtig del.

Asus P6X58D Premium--i7 920@3.8Ghz--24GB Kingston HyperX--2xGTX 570 Twin Frozr III SLI--Corsair HX1000W--Creative X-Fi Titanium Fatality Pro--Logitech Z-5400--Logitech G930--G13--G19--G700--Samsung P2770HD