Dedicated server :)

• Jeg har længe haft planer om at investere lidt i en dedicated server. Jeg kan bare ikke finde et sted jeg kan leje en til en rimelig pris :/.

Den skal bruges som spilserver, så den skal være ret kraftig, og have min. 1.5gb RAM. Hvis nogen ku hjælpe mig til at finde en billig serverhost, så ville jeg være meget glad :) Det skal være windows, og der skal helst ikke være nogen bandwidth limit, da de programmer jeg kommer til at køre kræver en del. Derudover skal der være en god connection. Og det ville være helt perfekt hvis firmaet tilbyder upgrades så man er fri for at købe en helt ny server et andet sted og overføre hele databaser og filer til den nye. På forhånd tak :)

• Jeg regner med at leje en server.
    Derudover må den meget gerne stå i Danmark, men det plejer at være dyrt her. Jeg har omkring 100-150 (max) $ at bruge på den om måneden, så hvis nogen ku hjælpe mig ville det være fint :)

Oprindeligt indlæg af Claes
    Jeg regner med at leje en server.
    Derudover må den meget gerne stå i Danmark, men det plejer at være dyrt her. Jeg har omkring 100-150 (max) $ at bruge på den om måneden, så hvis nogen ku hjælpe mig ville det være fint :)

Du kan sagtens finde noget i DK til den pris. gå evt efter VPS 8)

har ikke erfaringer med dedicated servere i DK men mon ikke lige googlesøgning kunne hjælpe.. :idea: