Så lige at der var et underforum for Hellgate: London
Men der er jo ikke rigtig så meget at sige endnu, men jeg er jo en af de heldige der har fået lov at afprøve alphaen. Og vil da sige indtil videre at det er et spil med mange muligheder, dog er alphaen ret irreterende da de ofte sletter ens characters for at rette ting og sager, og så skal man starte forfra
Men jeg vil da tro at betaen/den endelige udgave ville være et rigtig fedt spil
Nogle andre herinde som er med i alphaen, eller ved noget der er værd at skrive om?
Vil holde folk informeret så meget jeg kan, for jeg må desværre ikke poste screenshots el.lign.
-
-
Oprindeligt indlæg af Prectar
Så lige at der var et underforum for Hellgate: London
Men der er jo ikke rigtig så meget at sige endnu, men jeg er jo en af de heldige der har fået lov at afprøve alphaen.Og vil da sige indtil videre at det er et spil med mange muligheder, dog er alphaen ret irreterende da de ofte sletter ens characters for at rette ting og sager, og så skal man starte forfra
Men jeg vil da tro at betaen/den endelige udgave ville være et rigtig fedt spil
Nogle andre herinde som er med i alphaen, eller ved noget der er værd at skrive om?
Vil holde folk informeret så meget jeg kan, for jeg må desværre ikke poste screenshots el.lign.Jeg har været med i alpha'en (nu betaen) i en måneds tid nu! Har gennemført det mange gange.. hvis du har lyst kan vi mødes derinde? Der er mangel på danskere.
-
Jeg ville så gerne ha været med i alpha/beta...
Ska helt sikkert ha det købt når det udkommer.
Er der meget grind eller er det quest/party baseret?
-
altså jeg nåede kun at spille starten af alpha.. Så havde jeg ikke tid til det i en periode, og da jeg så ville starte igen, så er der en fejl, og jeg skal til at geninstallere osv, og det er jeg for doven til
Men altså, i starten er det meget solo, men når man kommer højere lvl skal du nok spørge Claes
De slettede nemlig hele tiden ens characters i alphaen, så man nåede ikke så langt
-
Oprindeligt indlæg af Prectar
altså jeg nåede kun at spille starten af alpha.. Så havde jeg ikke tid til det i en periode, og da jeg så ville starte igen, så er der en fejl, og jeg skal til at geninstallere osv, og det er jeg for doven tilMen altså, i starten er det meget solo, men når man kommer højere lvl skal du nok spørge Claes
De slettede nemlig hele tiden ens characters i alphaen, så man nåede ikke så langt
Her går vi andre og sukker over ikke at være med i beta og så gider du ik engang til at geninstallere det ... pfft!