Mercedes command system.

• Hey..

Min far har købt sådan en frikørt mercer for noget tid siden, en w211 model fra 2003..

Utrolig lækker bil, no doubt about that..
    Men der er ingen command system i, hvilket er utrolig ærgeligt.. Og det er jo næsten et must i sådan en bil, ikke lige så fedt som at ha' en garmin eller noget i den dur..

Nå men jeg har kigget på nettet efter et brugt command, og de er mildest talt, hammer dyre.
    Vil så lige hører om det var muligt at købe sådan en i sverige, eller måske tyskland? eller vil det være samme pris? Nogne gode sider jeg kan kigge på med reservedele til mercedes?

Håber i kan hjælpe.

Cheers.

Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

-Friedrich Nietzsche-

• Evt find et på Ebay ?

|^|Dell Inspiron 6400
    |^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
    |^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
    |^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
    |^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm

• Du kan ikke bare sætte et command system i jeres mercedes w211.

Det kræver at skille det hele af, og derefter starte forfra, jeg kan med garanti sige at det KOSTER kassen.

Jeg formoder at I har den "lille" display ? Der burde der være navi i...

Oprindeligt indlæg af GiZzZa
    Du kan ikke bare sætte et command system i jeres mercedes w211.

Det kræver at skille det hele af, og derefter starte forfra, jeg kan med garanti sige at det KOSTER kassen.

Jeg formoder at I har den "lille" display ? Der burde der være navi i...

Nej, vi vil selvfølgelig ikke selv sætte det i.. ved godt at det skal være autoiseret DaimlerChrysler forhandler/mekaniker som skal gøre det.. Men vi vil så ha vores merecedes forhandler/mekaniker igennem 8 år til at gøre det..

Og ja, det koster singsygt meget, ca 75k hvis du skal ha det med fra nyt af når du køber ny bil.. Det billigste jeg kan finde er ca en 25k for det hele..

Nej, det er ikke navi i.. det er kun radio/cd. intet navi.

Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

-Friedrich Nietzsche-

Rettet en gang, sidst af AbeTis ().

• På ebay kan du købe selve command enheden for 6-7k kr, derefter koster montering nok kassen...

Husk at købe det rigtige fra ebay, eu-modellen, navi inklusiv osv... Jeg ville gå efter parts number.

Søg på nettet hvad du præcis skal bruge af part number osv og så derfter køb via ebay.