Hvad sker der for Thermalright kølere?!

  • Jeg har en Thermalright køler på mit chipset, men hvad sker der lige for den skod montering?


    Køleren sidder IKKE fast, og køleren kan vippes MEGET frem og tilbage, og virker faktisk lidt skæv i det.


    Kan man ikke bare oprette en RMA eller sende den til Thermalright? Sådan noget er da uacceptabelt og sikke da en flok nOObs der sidder ved Thermalright og laver de kølere X(

  • Hvilken køler er det?
    Hvis det er HR-05(SLI), er det meget normalt. Det kan nemt løses ved at sætte en ekstra skive mellem fjederen og hovedet på pinden ;)

    Light travels faster than sound. This is why some people appear bright until you hear them speak.


  • Jeg snakker om de plastikpinde du præser ned gennem bundkortet. -de fjedre som sidder på disse, er simpelthen for korte. Du gør bare det at du finder nogle skiver, og sætter på pindene. Det gør at fjedrerne skal "presse over en kortere afstand", og medfører dermed at profilen vil sidde bedre fast. Har gjort det samme med min HR-05 SLI ;)

    Light travels faster than sound. This is why some people appear bright until you hear them speak.