JEG SPILLEDE bf1 I TIDERNES MORGENS.
Det var skide sjovt, og flyvniong var suverænt lavet. Alting faktisk genialt sjovt.
Hvordan er BF2 i forhold til?
JEG SPILLEDE bf1 I TIDERNES MORGENS.
Det var skide sjovt, og flyvniong var suverænt lavet. Alting faktisk genialt sjovt.
Hvordan er BF2 i forhold til?
Hmmm hvis jeg sku være ærlig ku jeg bedre li bf1....det var helt genialt
Der kunne jeg faktisk styre flyene lidt fordi de var lidt langsomme, hvilket man ikk ka sige om bf2's moderne jagere.
Der når man næsten ikk sætte igang før man er i den anden ende af banen.
Har tit tænkt på at smide bf1 på igen, men er der nogen der spiller det?
Flyene i BF2 er da ikke vildt hurtige, jeg vil mere sige at de i 1942 er vildt langsomme...
QuoteOprindeligt indlæg af Svan
Flyene i BF2 er da ikke vildt hurtige, jeg vil mere sige at de i 1942 er vildt langsomme...
Kan så os være at det bare skyldes manglende evner til at styre dem i mit tilfælde
Det tar tid at lære at flyve i BF2, men når man kan er det også fedt. Og så er der jo heli's, de er også fede. -Og i de store 64 baner er der da nok plads til at flyve rundt.
Kan huske jeg ikk kunne flyve i BF1, men efter at have spillet BF2 en del, er det sjovt at ta en tur i de gamle fly i BF1
Hvis BF1 er 1992, betyder det så at i ikke spiller BF vietnam??
Til at flyve i er Vietnam helt klart det bedste. Det er jetfly (hvis i spiller uden mod), men der er helikoptere, og når man er blevet god til at flyve dem, vil jeg sige at det er den bedste battlefield der er lavet... (til at flyve i)
Håber for jer at i har prøvet den (ellers er i gået glip af noget).
Nej BF2 er ikke Vietnam, og BF1 er der ikke noget der hedder, det hedder 1942, Vietnam, BF2, 2142...
Vietnam var et decideret flop, og BF 1942 syntes jeg var alt for langsomt, BF2 var rigtig fedt bortset fra alle de bugs der er i det, 2142 var kedeligt da jeg spillede det, lidt for langsomt og Unlocks gav alt for kæmpe fordele etc. (selvom DICE udtrykkeligt sagde inden realese at Unlocks ikke ville give nogle videre fordele)