Ang. Microsoft Office 2007

• Jeg skal have købt Microsoft Office 2007, men når jeg søger på edbpriser, så kommer der en masse forskellige versioner frem. Er der en almindelig home version, og hvor kan den fås billigst? Kan man få den med flere licenser på??

It is hard enough to remember my opinions, without also remembering my reasons for them!
    Friedrich Nietzsche

• Det var billigt. Jeg har nemlig lige købt en bærbar med windows vista, men der er kun wordpad. Jeg er lige startet på universitetet, så jeg mangler word. Den siger der er til 3 pc'er. Er der så 3 serial koder, sådan je kan installere det på 3 forskellige computere?

It is hard enough to remember my opinions, without also remembering my reasons for them!
    Friedrich Nietzsche

• Navnet siger vel det hele, men ja det er kun word der er i den pakke.

Hvis du går ind på Microsofts hjemmeside så kan du helt sikkert finde præcis info om hvad de forskellige pakker indeholder.

En helt anden ting så ville jeg holde mig fra getmore, der er virkelig mange som har og har haft problemer med dem.

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

• Hejsa

ja nu er jeg personligt også skide trat af getmore "skod biks" men det var jo ikke sikkert at han var det, men valget er jo hans ;)

PSU Corsair TX750W & Asus ROG STRIX B450-F GAMING
    Ryzen 5 3600 3.6GHz
    & Zalman CNPS7500-Cu LED

Kingston DDR4 PC3200 16GB CL16 HyperX Fury

Inno3D Geforce GTX 1060 3 GB
    Samsung 970 EVO 500 GB NVMe & 2 TB Seagate 7200rpm SATA3