Forslag til ændringer?

  • ville nok smide det lorte darkmoon kort ud og få det fra black morras. du skal skifte dine crit gems ud med hit og ap gems.. du har intet at bruge 40% crit til unbuffed, det er waste af dps. du for ikke den fulde crit chance ud af det når du har så meget, når du er raid buffed kommer du vel næsten op på 50%? og der er en effektivitets cap på 40% mener jeg. så det er waste:) --



    ville nok også tage følgene build


    http://www.wowhead.com/?talent=LGMhkAioM0dZVVzmMgoc



    Deflection: hvorfor waste 2 yderligere i et point som er til defensive gaming? Brug dem hellere på "Iron will" som evt, kan give dig mulighed for at give emre skade hvis du kunne have været feared eller stunded. self er den "pvp minded" i mine øjne, men bedre end deflection.


    Anger management: som 2h kan det nogen gange godt være svært at få rage, især som MS, så det er sku en lækker boost det rage den giver dig over længere sigt, det kan være det reder en extra heroic strike ind nu og her.



    Pircing howl: ja altså den har altiv været et must for mig, hvis du trækker aggro fra en pack af mobs så er det pircing og kite, og som 2h ms warrior med sweeping strike, kan jeg love for at det sker:P men det ved du vel også godt ;)


    det er bare mit tip, det er det jeg og mine venner bruger og har erfaringer med. :)


  • Prøver en gang mere: "Trinkets skal i ikke tage jer af". Jeg er ved at skrabe badges sammen til trinket, og så venter jeg på trinket fra lady vashj (eller måske Leotheras?).
    Jeg _SKAL_ ligge på ca. 40% crit unbuffed - og jeg kan sagtens bruge det. Ligger på effektivt 45%+ crit i løbet af en boss fight. Mit crit giver my flurry + det giver deep wound + det buffer alle andre melee med 4%.
    Min damage er baseret på mine crits - wow er lavet sådan at alle ikke behøver følge én bestemt retning med gear, men at man kan bruge mange forskellige builds.


    Eftersom at jeg er 100% PvE så har jeg mere nytte af måske at parry et par slag - for det er mega sjældent at et mob laver noget som gør at jeg har nytte af Iron Will. Fear braker jeg med et af de to skills jeg har - den ene er altid klar. Og som sagt, jeg skal være 100% PvE spec - gider sjældent PvP.


    Har slet ikke brug for Anger Management - får ca. 40+ rage med et enkelt hvidt crit, og med WF oppe så bliver det faktisk til en hel del. Faktisk er jeg nødt til at slappe lidt af med dps, ellers trækker jeg aggro - også selvom jeg har BoS.


    Det med piercing howl er lidt for dumt :D Man kiter altså ikke mobs i et 25-man raid instance - inden du overhovedet når at tænke så langt, så er du blevet revet rundt. Tank skal have aggro hele tiden, og får du aggro - så må du bare slappe lidt af med dps.
    For slet ikke at nævne - kan du nå dem, så kan de også nå dig ;) WW har dog mega range, og er den eneste som kan ramme dem uden at de kan ramme dig.


    Kan godt være jeg bare modsiger dig her, men sådan sker det når man starter med at sige at man skal smide noget lort væk. Endda når jeg siger at man ikke skal tænke på trinkets.