8600M GT -problemer

  • Jeg har været inde på hundredevis af sider, hvor der bliver skrevet om problemer med drivers til 8600m, jeg har da også selv haft problemer med, at finde drivers der virker omptimalt, og har det stadig, men har indtil videre fundet en driver på http://www.laptopvideo2go.com/, som jeg bruger.


    Er stadig utilfreds med mulighederne i f.eks. Warcraft 3, hvor jeg maksimalt kan sætte opløsningen til 1440x900? kan det virkelig være rigtigt, at kortet ikke kan yde mere? Hvis nogen har en løsning på dette, vil jeg meget gerne høre nærmere. I forsøget på at forøge kvaliteten i spil, har jeg lavet nogle konfigurationer i "nVidea Control Panel", hvor jeg under "Administrer 3D-indstillinger" har foretaget nogle "Programindstillinger" til f.eks. Half-Life. Der er ingen problemer i at rette i indstillingerne for Half-Life, problemet opstår når, jeg vil rette indstillingerne endnu en gang. Hver gang jeg markere "Half-Life", laver NVIDEA Control Panel en fejl. Dette sker, til stor irritation, hver eneste gang. Jeg har prøvet at rette i et andet program, hvor der sker nøjagtigt det samme. Er der en mulighed for man kan rette fejlen? eller lave en "default" så alt bliver som da man installerede driverne? Har prøvet at geninstallere driverne, men det hjalp ikke.