Ualmindelig høj ping

• Ualmindelig høj pingHar siden igår aftes haft en ualmindelig høj ping i frohold til hvad jeg plejer, den ligger og svinger mellen 400 og 2000... Har aldrig oplevet det på den måde før. FPS er helt fin. Det er Windows Vista, men det har ikke været noget problem hidtil..

HJÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆLP

• Jeg kan slet ikke dy mig, så forsøger mig lige med klassikeren: "Turn of gay pron download!!1one!1"

Anywho, tjek om der er nogen processer som tager helt vildt meget på din computer. Det kan være du har fået virus. Ellers, så kan man hente et program (kan ikke huske hva det hedder), som fanger alle programmer som forbinder til nettet, og så kan du selv bestemme hvor meget hvert program har til rådighed.

Jeg har før haft dit problem, hvor det bare vidste sig at en landmand havde banket hul i mit ADSL :/. Det kan godt være det går over af sig selv (eller at TDC fikser det, som i mit tilfælde).

• Tror du billedet nedenunder kan være problemet?

Hehe, kunne heller ikke dy mig, men prøv at kontakte det selskab som står for dit internet og hør dem ad om de evt. er ved at lave noget i nærheden af dig, eller hvad der foregår

• Har selv oplevet samme lag problemer idag på Kazzak, på to forskellige forbindelser, og der var mange andre der klagede over høj ping i trade channel. Så jeg tror sku det er Blizzard's servere der er noget galt med.

i5 2500k @ 4.4GHz w/ Antec Kühler 620

GIGABYTE GA-Z68AP-D3

Corsair Vengeance 2x4GB 1600MHz

XFX Radeon HD 5850 BE

Corsair TX650 V2

Creative SB Audigy SE