Udgivelse?

• Det står da inde på siderne du linker til :boxed:

i5 2500k @ 4.4GHz w/ Antec Kühler 620

GIGABYTE GA-Z68AP-D3

Corsair Vengeance 2x4GB 1600MHz

XFX Radeon HD 5850 BE

Corsair TX650 V2

Creative SB Audigy SE

Oprindeligt indlæg af Pyro22
    Hvorfor poster i ikke i Spil sektioner?

Jeg ved ikke om du har lagt mærke til at den her stadig hedder: Spil & programmer på forsiden, men når du klikker dig ind på den, hedder den kun software. Så det er højst sandsynligt derfor ;)

I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

Oprindeligt indlæg af Pyro22
    Vi Brude snart oprette Bioshock i Spil sektioner? :D

Der burde bare være en der hed diverse spil under spilsektionen, hvor alt der ikke dækkes under de nuværende spil kan smides ind under. Har foreslået dette for Martin, men forslaget må have været uinteressant, da der ikke er sket noget. Så kunne de også rydde op i 90% af spilsektionerne, med 5 eller mindre tråde, og samle lortet i "diverse spil" i stedet!

Oprindeligt indlæg af Dash
    hey igen

ja det var vidst lidt af en om'er :P ehehe og ja skrev jo osse at jeg ikk var sikker på det var den her tråd jeg skulle poste i ;)

Det er helt iorden ;)

Det er lige så meget en fejl fra Crewet/koderens fejl, da den stadig hedder "Spil og programmer" på forsiden.

I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina