Intenet explore 7

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af xdream
    Jeg bruger en borwser der hedder AvantBrowser..! Synes den er super overskuelig og har flere og bedre funktioner end std. IE7... Samtidig bruger den Internet Explorer som base, dvs. at alt virker som med IE.. Har aldrig syntes om Firefox (ved ikke hvorfor)... Hehe installerede den engang hvorefter jeg ikke kunne uninstalle den igen, så blev jeg rimelig pissed på den.. Har ikke prøvet Firefox siden, men ønsker heller ikke at skifte...


    BTW. hvis du formatere tit hvorfor så ikke lave et image?? Jeg kan gendanne hele min PC fra mit image på 10min.... Så jeg spilder sjældent tiden på at scanne efter vira, fordi det simpelthen er bedre og hurtigere at gendanne mit image :D Bare en idé jeg fik da jeg læste dine posts...


    Du har vel ikke en lille "How to do" guide ??

    MSI K9N sli platinum
    AMD 3800+ x2
    Apack Zerotherm BTF95 cpu køler
    WD Caviar SE16 320 gb
    2*1 kingston value pc5300
    Asus EAH 3650 HDMI
    Samsung SH-S203B dvd brænder
    Toshiba HD DVD drev
    Acer 17" AL1714MS,8ms
    Logitech z 3e

  • DonRon, selvom du formatere 1 gang om dagen kan du ikke være sikker på at være virusfri!


    Nogle vira ligger nemlig i bootsectoren som derfor IKKE blir fjernet når du formatere... Og du sletter vel heller ikke AL data hver gang? :boxed:

    * 24/7: NUC6 i5, 950 Pro + 840 Pro, 16 GB PC4-2400 * VM/Test: GB Z68X-UD4-B3, i7-2600K, 16 GB KHX1866C9, Vertex 3 *
    * SRV: HP MS G8, i3-2120, 10 GB PC3-12800, Agility 3 + WD Black 2 TB * HTPC: BRIX i3-4010, Intel SSD 530 120 GB *



  • Facepalm :boxed:


    1: du påstar at usenet er 100% virus fri... Så har man hørt det med !!
    2: så det er din begrundelse for ikke at bruge antivrus?? tror du kun man får virus gennem al det torrent pr0n og musik du henter? Og hvad tror du EGENTLIG en firewall gør? :))
    3: så siger du internet browseren ikke er så vigtig... og du har ikke ANTIVIRUS PROGRAM ?? :boxed: :))

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

    Rettet en gang, sidst af Magnetic_Mouse ().


  • nåh nåh der var nok en der blev stødt, god stil at sende PM og så blokere for det i den anden ende så man ikke kan svare.


    Du styrer tweak for vildt Don :9xo

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ^Genzo^


    nåh nåh der var nok en der blev stødt, god stil at sende PM og så blokere for det i den anden ende så man ikke kan svare.


    Du styrer tweak for vildt Don :9xo


    Jeg har det samme, kan ikke huske hvorfor men rettede på ham da han skrev noget forkert også blev han tøsesur... :D


    Btw så er det jo ikke så svært at opgradere til IE7, google bider ikke :D