Nogen der har fået den bærbar til 840 kr???

  • Det kommer nu også an på hvad reglerne er i den anden ende, som sagt, hvis banken ikke kan trække pengene tilbage (der kan være flere grunde til dette), er bankes penge forsikret.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Deef
    Det kommer nu også an på hvad reglerne er i den anden ende, som sagt, hvis banken ikke kan trække pengene tilbage (der kan være flere grunde til dette), er bankes penge forsikret.


    Nej det kommer ikke an på reglerne i den anden ende. Hvis du betaler med kreditkort, kan banken trække betalingen tilbage. Mere er der ikke i det. Det er komplet ligemeget hvad der er af regler i den anden ende. Kontakt din bank og spørg, det gjorde jeg.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af fhqwhgad


    Nej det kommer ikke an på reglerne i den anden ende. Hvis du betaler med kreditkort, kan banken trække betalingen tilbage. Mere er der ikke i det. Det er komplet ligemeget hvad der er af regler i den anden ende. Kontakt din bank og spørg, det gjorde jeg.


    Det passer kreditkort er nemt på det punkt...

  • Det kan godt være det er hvad de har fortalt dig, men der kan som sagt være tilfælde hvor de ikke bare kan trække pengene tilbage, men dette er ikke et problem da banken har forsikret penge der er overført via kreditkort i Danmark.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Deef
    Det kan godt være det er hvad de har fortalt dig, men der kan som sagt være tilfælde hvor de ikke bare kan trække pengene tilbage, men dette er ikke et problem da banken har forsikret penge der er overført via kreditkort i Danmark.


    Ja jeg er da helt sikker på at du kender reglerne bedre end min bankrådgiver..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Deef
    Det kan godt være det er hvad de har fortalt dig, men der kan som sagt være tilfælde hvor de ikke bare kan trække pengene tilbage, men dette er ikke et problem da banken har forsikret penge der er overført via kreditkort i Danmark.


    Jeg har fået præcis det samme af vide af banken med hensyn til tilbage trækning, hvis du siger du vil have pengene tilbage trukket fordi du ikke har fået dine varer så er det butikkens ansvar at bevise de har sendt og du har modtaget pakken...

  • Ja ja, jeg siger jo heller ikke at i/vi ikke får vores penge igen. Men man skal lige tænke over hvor de kommer fra. Det er ikke altid muligt at trække pengene tilbage, og så er det bankes forsikring der betaler, og os selv i sidste ende via renter gebyrer osv osv.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af TheOriginalTB


    Sandsynligheden er lige så høj som at solen en dag ikke vil stå op.. Så kan ærlig talt ikke se hvorfor der er nogle der stadig krampagtigt holder fast i et utopisk håb ;)



    Det er nu ret så sandsynligt at solen en dag ikke står op, i og med a jorden en dag laaaaaaaaaaaaaaaaangt ude i fremtiden vil gå ned :finger:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SeePee



    Det er nu ret så sandsynligt at solen en dag ikke står op, i og med a jorden en dag laaaaaaaaaaaaaaaaangt ude i fremtiden vil gå ned :finger:


    Så det vil sige at bærbarene står uden for hoveddøren en dag om nogle milliarder år? :))