Græsk politi, hvordan finder jeg deres mail?

• Hey.

Jeg skal se om jeg kan skaffe en email på det græske politi, jeg har googlet lidt - men kan ikke finde en adresse! Er der en der kan hjælpe mig.

Hvis der kunne findes en mail til det græske politi (Korfu / byen foiles ) ville det være helt perfekt. Håber virkelig en kan hjælpe mig!

Oprindeligt indlæg af HyBeR
    Hej.

Jeg har prøvet at smide en mail til den danske ambassade

Det var nok hurtigere og mere sikkert med et reelt svar ved at ringe på det gratis 70 nummer

Oprindeligt indlæg af SMLDK
    Tvivler på de aner hvad en pc er eller overhovedet taler andet end græsk.

SMLDK

Du tror simpelthen ikke de har computere i grækenland?

Tror jeg ville tage kontakt til ambasaden via. tlf og forhøre mig den ved igennem, de kan jo evt. formidle kontakten til det græske politi...

Hvad skal du da bruge dem til? Hvis du har fået stjålet noget mens du var der nede, tror jeg det er for sent at få en politiraport på det...

• Du har ret, det er en politi rapport jeg skal bruge, er blevet bestjålet :)

Jeg vil prøve!

Oprindeligt indlæg af HyBeR

Du har ret, det er en politi rapport jeg skal bruge, er blevet bestjålet :)

Jeg vil prøve!

Det kan du godt glemme alt om. Og det hjælper ikke at maile til dem

• uanset hvad, tror jeg det bliver svært at få fat på en politiraport... du skulle nok ha' været inde på en station da du var der nede.

Er det fordi du først har snakket med forsikringen efter du er kommet hjem, og nu mangler de en raport ?

Tør man spørge hvor meget det drejer sig om ?

• Hver politistation har altså sin egen mail adr. :)

Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

Oprindeligt indlæg af Schultz
    uanset hvad, tror jeg det bliver svært at få fat på en politiraport... du skulle nok ha' været inde på en station da du var der nede.

Er det fordi du først har snakket med forsikringen efter du er kommet hjem, og nu mangler de en raport ?

Tør man spørge hvor meget det drejer sig om ?

Nej, vil ikke oplyse noget før jeg har afsluttet sagen med mit forsikringselskab. Jeg skal nok vende tilbage når jeg har snakket med forsikringen! :)

Forresten så har jeg fået kontakt til den danske ambassade, og de er MEGET behjæplige! :)