Andre end mig der har problemer med at installere demoen?

MOH airborne?
- 

- 
			NM, jeg fandt ud af at jeg havde en nyere Physx driver en den der var med i demoen, det kunne den ikke finde ud af. Men efter jeg fjernede den nyere driver virkede det fint. 
- 
			Hva er der kommet en demo ??? 
- 
			QuoteOprindeligt indlæg af Svan 
 Hva er der kommet en demo ???
- 
			Quoteja tjekkede det lige da jeg så tråden, men for fanden der er ikke meget fart på, linierne er total brugte... 
- 
			Nogen andre der har prøvet det? 
 Jeg var ret positivt overrasket, spillet holder tempoet hele vejen igennem 
- 
			Har lige prøvet det, og kan ikke sige andet end: fantastisk!!! Grafikken rykker virkelig, har faktisk aldrig spillet et spil før med så god grafik. Jeg skal helt sikkert have det når det udkommer (er total WWII-spil nørd  ) )
- 
			QuoteOprindeligt indlæg af Nice2u 
 Har lige prøvet det, og kan ikke sige andet end: fantastisk!!!Grafikken rykker virkelig, har faktisk aldrig spillet et spil før med så god grafik. Jeg skal helt sikkert have det når det udkommer (er total WWII-spil nørd  ) )Er i gang med at installere hvordan er grafikken hvis man sætter det op mod Bioshock? 
- 
			Jeg syntes den er bedcre, men det er nok fordi at i MOH er grafikken mere realistisk. 
- 
			Ja, jeg synes også grafikken er meget bedre end Bioshock. 
- 
			Jamen så er jeg da glad for at have forudbestilt.  
- 
			Okay jeg kan ikke installere spillet... Jeg har pakket det ud, så går jeg ind og dobbelt klikker og den begynder at pakke ud igen, men hver gang den når til enden crasher den  Nogen der havde samme problem? Nogen der havde samme problem?Btw understøtter det Ageia's PhysX kort? Bare fordi det bliver omtalt, og jeg syntes jeg har læst det er baseret på UT3 enginen... 
- 
			Henter det herfra som torrent med knap 1mb/s 
 http://www.bran.dk/demoer/meda…airborne-pc-demo-torrent/
- 
			Okay jeg fik det til at virke, og FFS det Game er **** nice  Helt klart et jeg skal have, til helevede med Bioshock MOH Airborne is the way to go.... 
- 
			Ser sku også frem til at MOH Airborne kommer. Men er det bare mig eller er nogle sømpistoler de har brugt til at simulere lyde til geværerne med?   
 En Garand burde ikke bare sige "knald" og så er det det... Sådan en satan burde sige "BANG!!!" og det så eftertrykkeligt det kan mærkes bag skærmen. Det føles som et luftgevær man suser rundt med... /Viper 
- 
			Damn det nice... :D! men ka sku ikk styre faldskærmen  
- 
			QuoteOprindeligt indlæg af viper 
 En Garand burde ikke bare sige "knald" og så er det det... Sådan en satan burde sige "BANG!!!" og det så eftertrykkeligt det kan mærkes bag skærmen. Det føles som et luftgevær man suser rundt med... 
 Tjah, da min far var i hæren engang i stenalderen, der fik de Garand (eller garn-geværet) fra de amerikansk restlagre. Og han siger at lyden er autentisk, da der er et gastryks-stempel i geværet der giver den en speciel lyd
- 
			QuoteOprindeligt indlæg af Nice2u 
 Tjah, da min far var i hæren engang i stenalderen, der fik de Garand (eller garn-geværet) fra de amerikansk restlagre. Og han siger at lyden er autentisk, da der er et gastryks-stempel i geværet der giver den en speciel lydJeg skal ikke kunne sige om den er autentisk, men jeg - personligt - synes den lyder noget fesen. Det samme gør maskinpistolen... *klak klak klak klak klak*... Synes der mangler lidt dybde i lyden. De M75'ere vi strøg rundt med for et par år siden havde også lidt en laller-lyd, men der var stadig noget tryk bag. Det mangler jeg lidt.  Og nu er der sku også bundfald i min rødvin - eller hva det nu er  Det er der i hvert fald Det er der i hvert fald/Viper 
- 
			Nu har du vel husket at sætte lyd-kvaliteten op til high? For når man starter demoen første gang kommer der et vindue op hvor man kan vælge skærmopløsning, grafikkvalitet og lydkvalitet. Standard lyden er "medium", så hvis du ikke har sat den op på high, så kan det være derfor. 
- 
			QuoteOprindeligt indlæg af Carstone 
 Damn det nice... :D! men ka sku ikk styre faldskærmen Hvorfor kan du ikke det? Det er da bare at bruge W A S D...