Den BEDSTE Zepto.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af bublegum


    Kan ikke være mere forkert!
    forskellen på f. eks 2.0GHz og 2.4GHz er kæmpe stor. Det handler om hvilke applikationer processoren bruges i. Snakker vi f. eks en/decoding, editing large pictures, ripping, udpakning af mega filer, så er der shit load til forskel!


    Hertil handel det om antallet af clockcycles en processor foretager ved hver frekvens.
    Ulempen er afladningen på en laptop med T7700. Den vil dræne batteriet brutalt. I det daglige brug eller spil vil der ikke være mærkbar forskel.


    Kære bublegum...................


    Vil du være sød at læse det jeg skriver inden du kommentere?
    Hvis du havde læst hvad jeg skrev, ville du se at du skriver det samme som mig, bare formuleret på en anden måde... Jeg skriver at han ikke ville mærke forskel på dem hvis han fik dem foran sig.. Du skriver: "I det daglige brug eller spil vil der ikke være mærkbar forskel." HVORFOR FANDEN skriver du så "Kan ikke være mere forkert!"????


    Ved ikke om du prøver at chikanere mig på en eller anden latterlig måde, men please.... Læs hvad jeg skriver inden du kommentere det... Så gør du os alle en stor tjeneste... Den dag jeg virkelig tager fejl af noget, så kan du skrive som de gør i indlægget oppe over.. :9xo

    i7 2600k, Asus P8Z77-V, 16GB Corsair Vengeance, 120GB OCZ Agility4, GTX560+Antec 620 kühler, AX750.
    iPhone 5, iPad 4.

  • Det er sølle 400 MHz?? Men kan da være jeg tager fejl...


    Det er denne del jeg kommenterer. Jeg kommenterer dine indlæg hvis det passer mig. Alle kan deltage i tråden, og du skulle snakke om at kommenterer andres indlæg. Dit indlæg imod mig er OT som mig er her.


    stop med at spille smart - Kære Xdream

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af bublegum
    Det er sølle 400 MHz?? Men kan da være jeg tager fejl...


    Det er denne del jeg kommenterer. Jeg kommenterer dine indlæg hvis det passer mig. Alle kan deltage i tråden, og du skulle snakke om at kommenterer andres indlæg. Dit indlæg imod mig er OT som mig er her.


    stop med at spille smart - Kære Xdream


    Så burde du lære at quote bedre... Og hvis du virkelig mener at den processor sparker sååååå meget mere røv end en T7250 så er jeg nok nød til at se nogle resultater før jeg tror på det... Og som jeg skrev:


    Quote

    Oprindeligt indlæg af xdream
    Altså i 3Dmark osv vil du jo sikker se forskel


    med "osv" mener jeg selvfølgelig også bench af en/decoding, winrar tests osv.... Men hvor mange bruger deres computere til at en/decode?? Og hvor mange synes at de 5 minutters forskel fra en 2 GHz til en 2,4GHz er den STORE forskel, når man skal de/encode noget der tar' et par timer no matter what..?


    Kan ikke rigtig se hvorfor jeg skulle spille smart?? Jeg besvarer bare topics ud fra den viden jeg har? Og du chikanere ved hver gang at påstå at det jeg skriver er forkert, hvorefter du selv skriver det samme bare formuleret på en anden måde...


    Og ja alle kan deltage i tråden, HVIS de har noget fornuftigt at deltage med...


    Anyways gider ikke spilde mere tid på at diskutere noget så ligegyldigt når vi i sidste ende er enige, men bare formulere os forskelligt...

    i7 2600k, Asus P8Z77-V, 16GB Corsair Vengeance, 120GB OCZ Agility4, GTX560+Antec 620 kühler, AX750.
    iPhone 5, iPad 4.