S: CPU dele, Ram, Processor osv

  • Du bliver virkelig nødt til at stramme op og skrive noget mere info omkring de forskellige dele ;)


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Don_Jabbe
    Du bliver virkelig nødt til at stramme op og skrive noget mere info omkring de forskellige dele ;)


    Si jeg ved det godt, men CPU'en står hos en kammerat, så det er så detaljeret at jeg kan komme med det lige nu... Så snart jeg får den hentet vil der komme flere detaljer...

  • er rammene pc3200 og 2*1GB ?

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SotD


    Si jeg ved det godt, men CPU'en står hos en kammerat, så det er så detaljeret at jeg kan komme med det lige nu... Så snart jeg får den hentet vil der komme flere detaljer...


    Hvor er resten så?


    En CPU er kun en lille bitte ting i en computer ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bonghat


    Hvor er resten så?


    En CPU er kun en lille bitte ting i en computer ;)


    Yeah yeah, you know what I mean ;)


    Den står i Silkeborg... Det hele sælges for 1300,- samlet hvis det har nogen interesse, men som sagt kan jeg desværre ikke give mere info lige pt... Håber at kunne hente den hjem i morgen...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SotD


    Yeah yeah, you know what I mean ;)


    Den står i Silkeborg... Det hele sælges for 1300,- samlet hvis det har nogen interesse, men som sagt kan jeg desværre ikke give mere info lige pt... Håber at kunne hente den hjem i morgen...


    Yup, men det gør andre måske ikke ;)


    Og det er jo ikke for fedt at lære en ny generation at hele kabinettet med indhold hedder en CPU.. For det er jo pænt meget ikke sandt :) Det var ikke for at virke som en slimet tissemand :)