Kunne Jesus opvarme en burrito så meget at han selv ikke kunne spise den?

Originally posted by Mikkel
    Nu vi er ved gud og Chuck Norris, fandt jeg lige denne her:

"A Handicapped parking sign does not signify that this spot is for handicapped people. It is actually in fact a warning, that the spot belongs to Chuck Norris and that you will be handicapped if you park there."

I lolled.. :hb:

Originally posted by Mikkel
    Nu vi er ved gud og Chuck Norris, fandt jeg lige denne her:

"A Handicapped parking sign does not signify that this spot is for handicapped people. It is actually in fact a warning, that the spot belongs to Chuck Norris and that you will be handicapped if you park there."

haha den var spas.

Jeg kan huske en dag jeg sad og chattede i SupComs chat rum, der er altid mærkelige diskutioner, så ligepludse røg den naturligvis over i Chuck Norris. Men så lige var der en fætter der kom med en den farlige sætning. "I know someone who can beat Chuck Norris", så skrev jeg "Who then?" han svarede "There's only one who can beat Chuck Norris, and it has already beaten Solid Snake! The Kenyan Mangrove Crab!!!"
    Hvor han derefter linkede til dette bevis materiale. Lige siden har jeg været i tvivl.

http://youtube.com/watch?v=8mHKHKR8x6A&mode=related&search=

i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

Rettet 3 gange, sidst af RAC ().