• Jeg skal til at købe fjernsyn.

Mine krav er at det er 32" og LCD, og har et max budget på 7000 kr.

Jeg har udvalgt nogle forskellige som jeg lige ville høre om er okay at købe, og så hvilket der er bedst, og evt om nogle af jer har nogle bedre forslag.

http://www.hifipriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=385050#

http://www.hifipriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=378235#

http://www.hifipriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=382673#

Det er disse tre jeg har i tankerne. Jeg kan bedst lide Samsung, men ved ikke om dette er det bedste at købe.

• Tror og mener at de samsunger du har valgt der stort set er elektronisk ens. Det er 8-serien, og de efterfølgene tal og bagstav, har vidst mest med udseendet at gøre.

Det er en ganske glimrende og ny serie, og der fås nok ikke mange konkurrenter som kan hamle op med dem. Måske Toshibas C3030, men ved sgu ikk' helt..

MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

• Vil lige smide mine 5 cent...
    Find evt. først ud af hvilke(t) TV du godt kunne tænke dig, og find så en butik hvor du kan se dem irl. Specs er en ting - men hvis de ikke kan vise et godt billed så bliver man træt af det.
    Da jeg var ude og investere i tidernes morgen, valgte jeg at kigge på nettet efter nogle specifikke modeller, og tog derefter i Fona for at se hvordan de var at se på. Fandt ud af at nogle af dem jeg havde kigget på ikke kunne give et godt analogt signal - hvilket er lidt træls når man ser bare en del almindeligt Tv.
    Af en eller anden grund så ville LG gerne vise hvad de kunne i HD, mens alle andre stod og viste DR1, hvilket gav et godt sammenligningsgrundlag for mig.
    Det korte af det lange er, at jeg synes du skal tage ud i en butik og se hvordan billedet står, og gerne se tv'et sammen med nogle andre lignende modeller/størrelser.

/Viper

Gigabyte P35-DQ6 rev. 1.0 - F5L BIOS
    Intel C2D E6750 @ 3400Mhz (425*8)
    Scythe Infinity
    2x1024 Corsair CM2X1024-6400C4 1:1 @ 5-5-5-15
    Inno 3D 8800GT
    Hiper TypeR 480W PSU
    Sort LianLi V1000Plus II

• Hej,

men altså jeg har "plus mange af mine venner" en Samsung LCD Skærm, de er kendt for at kunne levere varen, også deres design er bare for lækkert :)

Jamen du skal kigge efter prisen og handle derudfra hehe, men jeg kiigede bla. på kontrsten på tv'et...men tjek denne site her: HIFI4ALL.DK der er mange dygtige brugere derinde der kan hjælpe dig med at vælge det rigtige tv... :)

• men husk når at du tage ud i en butik så er billedet perfekt, idet at de har sat HD på :) og det har du jo ikke hjemme, så er billedet rigelig ringere derhjemme end i butikkerne... men mener nogle kanaler er begyndt at køre det der HD ?

• Synes at samsung-modellen leverer varen til prisen.. Man får godt nok ikke et særligt godt analogt billede, men det okay..
    Hvis man vil ha det analoge billede pænere, så skal man hen i plasma, men da snakker vi 2.000-2.500 mere for en skærm.

-Tror på du ville blive glad for en Samsung.. Og hvilken en af dem, er jo op til dig, nu hvor det handler om udseendet.

MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb