Hejsa, jeg har lige fået ny pc sat op i dag, men men nu har jeg så lige installeret nogen drivere til msi bundkortet for at få det hele med, den kørte ellers ok men synes lige jeg ville.
Men nu efter jeg så genstartede maskinen så kommer der nede i windows tray det ikon frem som man anvender til sikker fjernelse af ting, ofte ting som man har sat til usb port så som usb stik kamera ect.
det undrede jeg mig over og dobbeltklikkede så på den for at se hvad det var der lå der, og der kan jeg så se at den viser min HD samt mit DVD drev, hvor jeg så kan vælge om jeg vil stoppe en af dem
Hvordan kan det være den kommer hvergang ? skal jo ikke ha fjernet hverken mit DVD drev eller min HD
Kunne jo bare vælge at skjule ikonet i tray, men ville da helst at den ikke kommer frem der hvergang, min HD samt DVD drev er sata, ved ik om det har noget at sige, ihvertfald kom det ikon frem efter at jeg lagde de drivere ind som jeg havde hentet til bundkortet.
Screen print af vinduet kan ses her:
[Blocked Image: http://aycu02.webshots.com/image/22441/2006310505759744080_rs.jpg]