Frisk på at starte forfra ?

  • Hvis det ender med at gå helt dødt, så skriv lige til mig. Da jeg har en lvl 16 Orc Warrior inde på Dentarg som jeg overvejer at gå igang med igen :)


    Er aldrig kommet højere end lvl 25 i WoW, så er mega noob :P Men jeg regner med at starte nu her, når jeg lige får købt TBC.


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af gulop
    har selv en lvl 28 tauren druid på dentarg :)


    Kan du ikke skrive hvad den hedder ingame :)


    Jeg regner med at komme igang igen i løbet af den her uge :)


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

  • synes der skal findes en anden server en hakkar til dem der ville starte op forfra :).. har nu spillet lidt her inde og eneste jeg har set i de forskellige channels og whispers jeg har fået på serveren er Italiensk eller spansk så medmindre nogen fatter det er de velkommen til at blive men regner da godt nok med at rykke server eller noget :P regnede med at gå over på dentarg da jeg har lidt andre chars der også :)

    Asus P5N32-E SLI
    Intel core2duo E6600 2.4Ghz
    Asus 8800gts
    2gb Corsair XMS2 Xtreme pc2 6400
    NorthQ 1000W Giant reactor

  • I kunne da begynde på Kazzak, selvom den er full :P


    Raiding progress er total sindssyg her, der er masser af flinke folk, og der er især et stort antal af skandinavere. Selvom den er high/full har jeg aldrig nogensinde oplevet kø.

      i5 2500k @ 4.4GHz w/ Antec Kühler 620

      GIGABYTE GA-Z68AP-D3

      Corsair Vengeance 2x4GB 1600MHz

      XFX Radeon HD 5850 BE

      Corsair TX650 V2

      Creative SB Audigy SE

    Rettet 2 gange, sidst af Nice2u ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Nice2u
    I kunne da begynde på Kazzak, selvom den er full :P


    Raiding progress er total sindssyg her, der er masser af flinke folk, og der er især et stort antal af skandinavere. Selvom den er high/full har jeg aldrig nogensinde oplevet kø.


    3 er i BT og PvP går også godt på Kazzak. :) både horde&alliance


    Forresten kom msn Kristian :)