S: 2x1gb PC5300 ram(kingston value)

  • Hey alle!


    Jeg har lovet min bror at lave denne tråd, da han har nogle 5300 han skal af med..


    Sælges til HBO over 400 da det er det eneste bud vi har :) Vi betaler fragt.


    det er: Kingston- 2x1 Go DDR2-SDRAM PC5300 Value (KVR667D2N5K2/2G)


    Byd for satan :o)

    "There are 10 kinds of people in this world, those who understand binary, and those who don’t"

  • Under 3 måneder.


    aldrig OC, kun prøvet til et mediacenter, hvor bundkortet røg - desværre. (men de virker fint!! har selv prøvet dem)


    Ja - men skal lige få ham til finde dem.

    "There are 10 kinds of people in this world, those who understand binary, and those who don’t"

  • skal det forståes at i har et bud på 400 kr for dem.?
    hvis han springer fra og i er villige til at gå længere ned i pris er jeg nok intresseret, men nypris er "kun" 499 kr så synes at 400 kr for den er en slat for meget.

    Gigabyte EG41MF-US2H - Silverstone Suge 03
    Xeon 3060 + Silverstone NT-06 lite
    2 x 2 GB corsiar PC2-6400 - GeForce 8800GTS


    Canon 40D + Sigma 18-50mm F/2.8 + Sigma 50-150mm F/2.8

  • Quote

    Originally posted by Bugster
    skal det forståes at i har et bud på 400 kr for dem.?
    hvis han springer fra og i er villige til at gå længere ned i pris er jeg nok intresseret, men nypris er "kun" 499 kr så synes at 400 kr for den er en slat for meget.


    Men han er også lige sprunget fra, kan jeg så i min mail indbakke .. -.-

    "There are 10 kinds of people in this world, those who understand binary, and those who don’t"

  • Quote

    Originally posted by Zero-
    Jeg vil da gerne byde 200,- kr for dem.


    For lavt..

    "There are 10 kinds of people in this world, those who understand binary, and those who don’t"

  • Quote

    Originally posted by Zero-
    Som tidligere skrevet koster 2 x 1 gb 500,- kr fra ny. og 3 måneder gammel...Tjaaa hvad vil du så have for dem ???


    Ja havde tænkt mig ca 350 kroner, hvor jeg betaler fragt evt..

    "There are 10 kinds of people in this world, those who understand binary, and those who don’t"