Xbox Chip?

  • Quote

    Originally posted by DKsDEVIL
    hvorfor ikke bare flashe dit drev


    men er lidt enig med boris dette burde være banlyst her .


    grund eneste grund til at modde sin xbox er for at spille ikke lovlige spil.


    Det er da noget værre fis at skrive, kunne det evt være for at kunne lægge sin musik på en xbox til brug i sturen?
    Eller ligge ens Org. skiver ned på harddisken i stedet for at slide de org. op?
    evt. også hvis man vil have en normal media maskine, der er Xbox perfekt.. Og der er intet der er ulovligt i det..

  • Quote

    Originally posted by PsY
    Jeg bruger kun min xbox som medie center... :clap:


    det klarer den sgu godt...


    Det er du bestemt ikke ene om, jeg brugte også længe min xbox som mediecenter. Men nu har jeg et almindeligt mediecenter så nu spiller jeg kun på xboxen, og damn det er dejligt at man ikke skal tnke på at smide spillene i drevet, men bare køre dem :)


    Quote

    Originally posted by HaZe


    Det er da noget værre fis at skrive, kunne det evt være for at kunne lægge sin musik på en xbox til brug i sturen?
    Eller ligge ens Org. skiver ned på harddisken i stedet for at slide de org. op?
    evt. også hvis man vil have en normal media maskine, der er Xbox perfekt.. Og der er intet der er ulovligt i det..


    Kan ikke være mere enig - for så måtte vi jo heller ikke tale om dvdbrændere heller, for hvem ved hvad man KAN lave med sådan en?:)


    Quote

    Originally posted by fhqwhgad


    aaah, shit jeg troede slet ikke xbox eksisterede længere :P


    Jow jow da, set med en modders øjne er den langt federe end 360, fordi at den er så begrænset som den er, og det kan du med en chip lukke op for uden de helt store problemer :).


    [list=1]
    [*]Du kan smide større harddisk i
    [*]mediecenter software
    [*]linux
    [*]usb porte
    [*]mus, tastatur, webcam, digital cam - you know it
    [*]Med mulighed for at spille live - stadig :)
    [/list=1]


    Det er hvad du kan gøre med en chip, 360'ern er jo åben for det meste af det i forvejen, så det er der ingen sjov i :P


  • Det er precis derfor jeg har købt mig en Xbox 1 igen, 360'eren har alt for få mulighedder.
    Jeg har så haft 3 Xboxe nu, men jeg har ikke haft forstand på dem før nu kan man sige. Så interessen for den er lidt højere, nu når jeg ved hvad den kan bruges til. Så denne Xbox er en keeper =)



    Forresten hvis der er nogen der kender en let måde/guide til at få monteret en ekstra blæser i sidden. Så smid da endlig lige et link, for jeg ville nu godt have lidt mere køling på min Xbox så den ikke behøver larme så meget =).


    EDIT: Så har jeg fået fixet mig en køling, virker til at være effektiv nok.. =)