hej forum
Ville lige høre om i tror jeg vil kunne få den højre op på vand? Den køre 3,4 ghz på sd intel køler nu.
eller måske nogle fif til noget op sætning?
hej forum
Ville lige høre om i tror jeg vil kunne få den højre op på vand? Den køre 3,4 ghz på sd intel køler nu.
QuoteOriginally posted by ArCoN
hej forum
Nu ved vi jo ingen ting andet end du rammer 3,4GHz med box og det er sku godt... Men hvilket mobo kabinet etc. btw har du fået en G0 ?
Nice, hvad er temps?
oki jaa kunne jeg godt have sagt. nej det er det ikk en g0 desværre. ved ikk hva temps er under load men ca 59 i bios
men det er det her system
bundkort: Abit IP35 Pro
ram: Cell Shock 2 x 1 GB PC8000 cl4
gfx: 1x HD2900XT 512 og 1x HD2900XT 1024. (CossFire Mode)
kabi: antec P182
Power: TT 1200W (så det er ikk strøm der mangler ;))
ellers noget i vil vide??
P.S. Her er også lidt detaljer og kig på: http://service.futuremark.com/compare?3dm06=2623323
cpu'er er ikke under 100% load når den er i BIOS, så tempen er ikke load temp, men prøv med en times Orthos og så se tempen med CoreTemp.
http://www.thecoolest.zerobrains.com/CoreTemp/
oki forkert formuleret. ved ikk hvad temp er under load, men den er ca 59 i bios. ok?
oki forkert formuleret. ved ikk hvad temp er under load, men den er ca 59 i bios. ok?![]()
Jeg ville downloade Coretemp og tjekke tempen. også ville jeg køre en orthos etc. og finde load temp.
i vil ikk vide hvad de temps er.....
nåå 4 x 98 grader efter core temp. den kan heller ikk klare og køre 100% load i ret lang tid men 75% kan den godt klare
i vil ikk vide hvad de temps er.....
nåå 4 x 98 grader efter core temp. den kan heller ikk klare og køre 100% load i ret lang tid
men 75% kan den godt klare
ja sådan nogle QuadCore bliver rigtig varme
måske ville en bedre køler være en god ide ?
jaa har også en EK block til at ligge, men mangler en 80-90 mm radiator der kan klare det.
men tror i jeg ville kunne få den højre op hvis der kommer vand på?
Vand kan flytte meget mere varme,og det giver plads til mere OC.
jaa har også en EK block til at ligge, men mangler en 80-90 mm radiator der kan klare det.
men tror i jeg ville kunne få den højre op hvis der kommer vand på?
Hvis du kun bruger en 80mm radiator, tror jeg ikke det bliver bedre end med luft.....
59 grader i bios - det er jo "idle"
4x98 grader - du er da ikke ked af det.
(med mindre Q er bygget til mere varme end E versioner ??)
tror du skal pakke den stock køler langt væk og få en på der kan håndtere den varme
normalt vil min advare mig ved 68 grader og slukke ved 86
så 98 er lidt rigeligt imo.
(E6700@pt3000 - max temp orthos 57=full load)
(E6700@3333 - temp orthos PT 59 )
(målt med coretemp 094)
QuoteOriginally posted by Animal-mik
59 grader i bios - det er jo "idle"
....Nej, Bios er IKKE idle.
QuoteOriginally posted by Boris
men heller ikke load, så BIOS er hverken idle eller load.
BIOS er ubrugeligt, brug coretemp og regn med det. Btw vil sige at 98C er rimlig meget, jeg ville clocke den lidt ned ad igen...
QuoteOriginally posted by Boris
Jo det er idle - men BIOS'en har ikke implementeret HLT som et operativsystem har det.
Så jo det er Idle, men den udfører NOP ordrer og ikke HLT. NOP udvikler varme
QuoteOriginally posted by TheOriginalTB
Jo det er idle - men BIOS'en har ikke implementeret HLT som et operativsystem har det.
Så jo det er Idle, men den udfører NOP ordrer og ikke HLT. NOP udvikler varme
ganske rigtigt, men den skal så bare ikke sammenlignes med OS idle.
Tror godt jeg kan få plads til 2 x 120 mm radiator men så kommer gfx også med på køleren, det burde de vil godt kunne klare.
hva for nogle radiatore har god ydeevne?
Den køre også kun med oc når den ikk kan følge med eller når jeg skal lege
når du skal teste din q6600 skal du bruge det nyeste prime... prime kan teste alle cores...
orthos kan kun teste 2 cores hvor prime kan teste 4 cores
du kan downloade prime her :
http://www.gotweak.dk/Filer/p95v253.zip