hurtig hjælp! Q6600 Temp?

  • Jeg kan undersøge det i morgen, vi får en pc'er ud i morgen med sådan en processor :crazyeyes:

    Three swiss witch-bitches, which wished to be switched swiss witch-bitches, wish to watch swiss Swatch watch switches. Which swiss witch-bitch which wishes to be a switched swiss witch-bitch, wishes to watch which swiss Swatch watch switch?"

  • Quote

    Originally posted by Artisan
    Jeg kan undersøge det i morgen, vi får en pc'er ud i morgen med sådan en processor :crazyeyes:


    det kunne være fedt hvis du kunne post inden klokken 15..
    Har nemlig lagt en bestilling på sådan en, og jeg ønsker ikke at få en som køre over 50 grader standard ved idle..



    På forhånd Tak

  • Jeg vil prøve og se hvad jeg kan gøre. Det er lidt noget tis pga. vi ikke har fået pc'en ud til produktionen idag. MEn jeg forsøger lige at få lageret til at ordre det, så vi kan få den samlet.

    Three swiss witch-bitches, which wished to be switched swiss witch-bitches, wish to watch swiss Swatch watch switches. Which swiss witch-bitch which wishes to be a switched swiss witch-bitch, wishes to watch which swiss Swatch watch switch?"

  • Quote

    Originally posted by Artisan
    Jeg vil prøve og se hvad jeg kan gøre. Det er lidt noget tis pga. vi ikke har fået pc'en ud til produktionen idag. MEn jeg forsøger lige at få lageret til at ordre det, så vi kan få den samlet.


    okay.. men nu får jeg se om den når at blive sendt før du skriver igen :D

  • Desværrer får vi den ikke ud idag. ;(

    Three swiss witch-bitches, which wished to be switched swiss witch-bitches, wish to watch swiss Swatch watch switches. Which swiss witch-bitch which wishes to be a switched swiss witch-bitch, wishes to watch which swiss Swatch watch switch?"

    Rettet en gang, sidst af Artisan ().

  • Quote

    Originally posted by Artisan
    Desværrer får vi den ikke ud idag. ;(


    nå så må jeg se om jeg får mine ram i morgen også, for så har jeg den oppe og køre, så kunne jeg da lige informere dig om temps med standard køling =)


    glæder mig lidt til at se om det hele vil køre som jeg vil have det.. Det har mit mine ting ikke været helt glade for de sidste par gange jeg har købt noget nyt :S

  • hvad bundkort havde du købt til den cpu? jeg overvejer den selv. Og har du ikke set hvor varm den bliver når du har spillet?

    Asus P6X58D Premium--i7 920@3.8Ghz--24GB Kingston HyperX--2xGTX 570 Twin Frozr III SLI--Corsair HX1000W--Creative X-Fi Titanium Fatality Pro--Logitech Z-5400--Logitech G930--G13--G19--G700--Samsung P2770HD

  • Quote

    Originally posted by Cyclups


    man skal da lige køre en Orthos eller sådan noget så man kan se hvad den bliver under load.


    Quote

    Originally posted by Susperia
    hvad bundkort havde du købt til den cpu? jeg overvejer den selv. Og har du ikke set hvor varm den bliver når du har spillet?


    Det er ikke noget jeg syntes at have brug for.. Men jeg kan tjække det lidt senere idag.. jeg kan da lige prøve at køre 3DMark06 og SuperPI igennem..


    Men mit setup er følgende:



    P5N-E SLI
    Intel Core 2 Quad Q6600
    Corsair XMS Xtreme TWIN2X2048-6400C4


    Jeg havde lidt problemer med det til at starte med, tjæk evt. det her forum. Så man forberedt på hvis man får samme problem
    http://tweak.dk/forum/thread.p…044&sid=&hilightuser=4838

  • Jeg har også lånt en "q6600" så skal jeg nok se hvad den kan i løbet af de her 2-3 dage.
    Board er et Gigabyte p35 DQ6. Dog er mine ram ikke verdens bedste til oc, så hvis lortet ikke vil mere så er det sikkert pga. de dårlige ram.

    Three swiss witch-bitches, which wished to be switched swiss witch-bitches, wish to watch swiss Swatch watch switches. Which swiss witch-bitch which wishes to be a switched swiss witch-bitch, wishes to watch which swiss Swatch watch switch?"

  • Quote

    Originally posted by Artisan
    Jeg har også lånt en "q6600" så skal jeg nok se hvad den kan i løbet af de her 2-3 dage.
    Board er et Gigabyte p35 DQ6. Dog er mine ram ikke verdens bedste til oc, så hvis lortet ikke vil mere så er det sikkert pga. de dårlige ram.


    har du ikke mulighed for at adskilde ram og CPU OC fra hindanden? Det kan jeg på dette P5N-E SLI kort..


    Edit: Jeg har lige kørt Super PI i lidt over 2 timer..
    så i får lige et screeny..


    Link


  • Nej han kan ikke OC unlinked...


  • her er et link til Orthos SMP versionen, så er man fri for køre 4 versioner af Orthos på samme tid.
    http://files.extremeoverclocking.com/file.php?f=200
    CoreTemp er også bedre til tmep måling.
    http://www.thecoolest.zerobrains.com/CoreTemp/

  • Quote

    Originally posted by Cyclups


    her er et link til Orthos SMP versionen, så er man fri for køre 4 versioner af Orthos på samme tid.
    http://files.extremeoverclocking.com/file.php?f=200
    CoreTemp er også bedre til tmep måling.
    http://www.thecoolest.zerobrains.com/CoreTemp/


    takker jeg prøver lige at lege lidt med det =)


    EDIT: Jeg kan ikke få Orthos til at udnytte alle kerner 100% uanset hvor mange jeg starter...
    Så det bliver bare det normale SuperPI og Core Temp der kommer til at køre i et par timer.. ca ved 17 tiden ligger der nye screeny her..


    EDIT2: Et screeny med ca. 2½ timers test igen, hvor CoreTemp køre ved sidden af..
    Link

  • min Q6600 køre pt 3GHZ (1.32 Vcore)


    og temp er efter 8 timers encoding af mkv hd 1080p film til wmvhd med et program der understøtter Quadcore: 60c(fulde rpm).... når den bare står og laver forskellige ting (internet, musik osv.) bliver den 38c(laveste rpm).


    Dette er med en Zalman CNPS9700 NT, og jeg syntes det er rigtig flotte temps!

  • Quote

    Originally posted by Lampe
    min Q6600 køre pt 3GHZ (1.32 Vcore)


    og temp er efter 8 timers encoding af mkv hd 1080p film til wmvhd med et program der understøtter Quadcore: 60c(fulde rpm).... når den bare står og laver forskellige ting (internet, musik osv.) bliver den 38c(laveste rpm).


    Dette er med en Zalman CNPS9700 NT, og jeg syntes det er rigtig flotte temps!


    jeg er fint tilfreds med min, jeg OC'er ikke og det eneste jeg skal er at game.. den skal bare køre og det gør den.. :) det vare mere for andres skyld jeg smed det ind så folk kan se hvad den bliver hvis de overvejer at købe en Q6600