Avast Antivirus

Originally posted by Marquis
    Mener jeg havde noget af det samme problem engang. Inde i konfiguration er der noget med at den kan scanne alle .exe filer som bliver kørt og kører, det fuckede hvertfald mit battlefield1942 op engang.

Kan du fortælle præcis hvor det er, så jeg kan sende det videre.

Originally posted by HuleFanden

Kan du fortælle præcis hvor det er, så jeg kan sende det videre.

Inde i det vindue du har screenshot af. Så tryk på details - Gå ned i standard shield - tryk på customize - (I popup vinduet) Scanner basic - Scan executed programs , fjern flueben der. Kan ikke huske om det var nok til at hjælpe mig. Ellers er der også ovre i Scanner advanced ( samme popupvindue ) noget med scan created/modified files. Men kan dog ikke huske om jeg slog det fra også. Men prøv og rod lidt med det, det er mit bedste bud :)

Originally posted by Marquis

Inde i det vindue du har screenshot af. Så tryk på details - Gå ned i standard shield - tryk på customize - (I popup vinduet) Scanner basic - Scan executed programs , fjern flueben der. Kan ikke huske om det var nok til at hjælpe mig. Ellers er der også ovre i Scanner advanced ( samme popupvindue ) noget med scan created/modified files. Men kan dog ikke huske om jeg slog det fra også. Men prøv og rod lidt med det, det er mit bedste bud :)

Det ser udtil at virker, du er en helt.