Steve Madden herresko i Danmark?

• Hej Tweakere!

Er der nogen af jer der kender nogen steder, hvor der sælges Steve Madden herresko i Danmark?

Jeg har ikke været i nogen sko-butikker (da tiden ikke lige har været til det), dog har jeg søgt og søgt på google, men ikke fundet andet end damesko.. :/

Så endnu en gang; Er der nogen af jer der kender danske forhandlere/butikker eller udenlandske netbutikker (Andre end Footlocker USA), hvor der forhandles Steve Madden herresko?

På forhånd tak! :9xo

• Et par af skoene er ret fede, men minder dog meget om alle dem, du kan finde herhjemme i diverse mærker.

Så er spørgsmålet bare, hvordan deres størrelser er. For det kan sgu svinge enormt meget fra producent til producent, synes jeg.

EDIT:

Husk told + moms ligges i prisen, da de kommer fra USA.

Moms 25% og tolden varierer, men ligger vist på en 12-15%.

Husk, at du også skal betale told og moms af fragten. Der er også en såkaldt punktafgift på udvalgte varer. Ved ikke om det gælder sko.

Men hvis du ringer til ToldSkat kan de give dig alle de oplysninger, du har brug for.

Nej - det er ikke særligt nemt at handle fra USA med mindre, man er helt lige glad med, hvad man betaler ;)

EDIT2:

Ser ud til, det er et okay stort mærke i USA: http://www.stevemadden.com/steve_madden_in_the_news.asp#

Originally posted by Jacorik
    Heller ikk lige min stil :$ Men er det gode kvalitets sko? altså snakker vi armani eller D-xel kvali?

Det skulle være top dollar kvalitet! :9xo

• Dem jeg ville have, har de åbenbart ikke på deres egen hjemmeside. :( Kun hos Footlocker i USA..

Synes flere af dem er rigtig fede (Dress) er rigtig fede. Nogen af dem ligner meget dem man kan få herhjemme, men kvalitet er som regel aldrig den samme. Desuden synes jeg tit, at dem man kan få herhjeme ser dybt underlige ud.. Det er gået for meget op i hat og briller, når det kommer til spidse sko.. De skal åbenbart helst være så lange og spidse, at man kan bruge dem som grillspyd! :crazyeyes:

Min mbf bor i USA, så han tager dem med hjem til mig. Så fragt er ikke et problem, men ellers tak! ;)

Nu da jeg ikke kan få Pointer, bliver det enten Threaten eller Splyce. Tyson er dog også ret nice, imo. :D Men nu må vi se hvor mange han gider slæbe med hjem.. :))