Hejsa allesammen.
Jeg har lige købt mig en ny og fed bærbar computer, som jeg regnede med virkelig ville sparke røv. Desværre har jeg en del problemer med min performance i spil, og det lever slet ikke op til mine forventninger. Jeg ejer denne computer: http://www.vegashop.dk/shop/vega-1719-best-11250p.html
Mit problem er grafikkortet, Nvidia geforce 8600M GT, som ikke kører halvt så godt som jeg havde håbet på. Jeg har ikke engang en konstant fps på 100 i counterstrike, og hvis jeg står i en smoke kan den komme helt ned på omkring 20 fps. Desuden er der nogle baner hvor den kan droppe til 90 på langsider osv. Det er det samme i andre spil.
Jeg er meget meget sikker på det hænger sammen med, at der endnu ikke er nogle ordentlige drivere til mit grafikkort. Der er masser af drivere til grafikkortet i stationær udgave, men der er tilsyneladende INGEN ud over dem man får tilsendt med computeren til grafikkortet til bærbar. Jeg ville lige høre her om der er nogen med samme problem og er lige så frusterede som mig, når man køber noget splinter nyt og så grafikkortet yder dårligere end et geforce 7600! Desuden kunne det være rart at høre om der er nogen som ved hvornår der kommer gode drivere som vil forbedre min situation og samtidig give mig en vudering på, om dette overhovedet er noget som kan blive løst med drivere eller om grafikkortet bare er noget værre .... som slet ikke er sin pris værd.
Hilsen Nicklas!