Heej .
Vil høre om nogle ved hvad man skal gøre for at man kan gå både fremad på W imens man går til siderne på A og D , for det kan jeg ik? hvad er det man skal gøre i options i keyboard? PLEASE ´hjælp mih
Heej .
Vil høre om nogle ved hvad man skal gøre for at man kan gå både fremad på W imens man går til siderne på A og D , for det kan jeg ik? hvad er det man skal gøre i options i keyboard? PLEASE ´hjælp mih
Er det sat op i options så de knapper du nævner er sat til at gå frem - til siden osv?
virker knapperne enkeltvis?
Ja, knapperne virker enkeltvis, men det er mega irreterene at når jeg går frem på W så kan jeg ik går til en af siderne på A og D imens jeg går fremad.. ved ik hvad jeg skal gøre?
enten er det dit keyboard der ikke kan klare at du trykker flere knapper ind på en gang, ellers også er det noget bios kan ikke helt huske.
jeg har det samme i TMNT, jeg kan ikke hoppe skråt.
jeg kender ikke nogen løsning, andet end du kan prøve at ændre til nogle andre knapper og se om det hjælper, har du samme problem i andre spil?
Nej har ikke problemer i andre spil, og nej det er ikke mit keyboard det er galt med , ved det er i options et eller andet sted i cs.. fordi jeg kom til at trykke Use Defaults eller hvad det nu hedder i options, men før jeg gjorde det virkede det hele fint nok? det er efter jeg har trykket på den knap der... Er mega irreteret på mig selv det er virkelig nedern.. please hjælp mig.. send et billed af hvordan jeres options i cs keyboard ser ud øverst?
sæt din forwardspeed til 400 havde samme problem den var røget op på 1000, og det virkede da jeg satte den ned på 400.