Hey derude..
Roskilde Festival overvejer at skife efter en numerologs bedømmelser er ordet festival et meget dårligt navn, der derfor har foresaget det dårlige vejr mange af årenene..
http://ekstrabladet.dk/flash/musik/article316158.ece
/natch
Hey derude..
Roskilde Festival overvejer at skife efter en numerologs bedømmelser er ordet festival et meget dårligt navn, der derfor har foresaget det dårlige vejr mange af årenene..
http://ekstrabladet.dk/flash/musik/article316158.ece
/natch
LOL!
EDIT: "Annet Kofoed er rystet over, hvor dårligt et ord 'festival' er."
Numerologi er noget pis!
Så det sagt
lmao Me
Annet Kofoed
det må da være en joke...!! kan sku ikke tage sådan noget seriøst.
min far skiftede navn efter han fik afvide han ville få det meget bedre... efter han har gjort det er konen skredet med ungerne han fik en depression. blév indlagt har forsøgt selvmord to gange..
så ved ikke lige hvor meget det så lige har hjulpet..!!
Jeg har bare intet tilovers for numerologi. Synes simpelthen bare det er noget pjat.
Sindsygt alligevel..
Tror skam heller ikke så meget på det der numerologi.. En af mine venners kammerater skiftede mellemnavn, så han kom til at hedde øgletand, istedet for det han havde i forvejen.. Ved ikke lige hvorfor det skulle hjælpe ..
Kan så slet ikke forstå hvordan man kan have et fuldtidsjob som Numerolog,. Er der virkelig så mange der har neder på, at man skal skifte sit navn til noget der er 1000 gange så latterligt, og slet ikke giver nogen mening..
Hvad er jeres mening ???
/natch
Hvor er det dog plat...
Numerologi giver jeg ikke noget som helst for. Ærlig talt, folk der tror at det rent faktisk gør en forskel er sq de eneste som er dummere end dem der praktiserer det...
Desuden er der pænt mange festivaller der skal til at skifte navn, ifølge hende heksen. "Festival" er et negativt navn? - Yeah right...
IMO, Alle numerologer burde smides ud på en øde ø, og den resterende menneskehed bliver straffet for at nævne ordet numerolog, samt at tænke på at skifte navn... hva fuck er det, hvorfor skifte navn? det er sgu endnu mere besværligt at en man kender skifter navn, rent ud sagt skide irreterende, lad dog værd tak!
Edit: Roksilde Festivalen, det er et godt navn, og ffs det har jo ikke en skid med navnet at gøre, måske har det noget med at gøre at sådan er den danske sommer bare, og det hjælper ikke noget at en festival skifter navn
QuoteOriginally posted by nonsens
det må da være en joke...!! kan sku ikke tage sådan noget seriøst.
min far skiftede navn efter han fik afvide han ville få det meget bedre... efter han har gjort det er konen skredet med ungerne han fik en depression. blév indlagt har forsøgt selvmord to gange..
så ved ikke lige hvor meget det så lige har hjulpet..!!
Tjaa...
- hvor slemt var det før?
Ku egentlig være rimlig humor de skiftede navn og derefter får de en enormt øget indkomst og det er solskinsvejr etc. hver eneste år
Men nok om det urealisktiske og til det normale, som alle nok er enig i er numerologi noget ude i hampen:D
Skal den så hedde 'Roskilde 3/4 Anders-johansen-stop-med-at-regn-fest-med-masser-af-musik. ?
Og hvis festival er et negativt ord. hvorfor er alle festivaler så ikke fyldt med regnvejrs dage?
jeg gir ikke en skid for det der numerologi, synes det er dybt godnat.-
lol
QuoteOriginally posted by Lemon
Skal den så hedde 'Roskilde 3/4 Anders-johansen-stop-med-at-regn-fest-med-masser-af-musik. ?
Og hvis festival er et negativt ord. hvorfor er alle festivaler så ikke fyldt med regnvejrs dage?
jeg gir ikke en skid for det der numerologi, synes det er dybt godnat.-
Kan give dig ret.. Til Nordals Musik Festival var der skyfri himmel alle dage og mega varmt
Jamen til Langelandsfestival var det jo også mega godt vejr hele tiden.. såå.. Der findes nok mange "onde" ord i numerologernes ordbog.. Men er der nogensinde nogen af dem selv der har skiftet navn ?? Alle numerlogerers navne er måske gode ?? OMG.. Bare ordet Numerolog er vel et ondt ord siden de kan blive ved med at praktisere det.. ;D lol..
/natch
Sagde ET ord da jeg havde læst det, LOL!
Det er da så langt ude.
Tænk hvis ddet skiftede navn og hende numerologen sagde at det ville hjælpe.
Og så der bare år efter år regnede som bare F*****!
Så tror jeg ikke det ville være sjovt og hedde Annet Kofoed længere
Ej hun er ikke helt klar i bøtten hende fruen der..
/Kristian
QuoteDisplay MoreOriginally posted by Flindt_DK
Sagde ET ord da jeg havde læst det, LOL!
Det er da så langt ude.
Tænk hvis ddet skiftede navn og hende numerologen sagde at det ville hjælpe.
Og så der bare år efter år regnede som bare F*****!
Så tror jeg ikke det ville være sjovt og hedde Annet Kofoed længere
Ej hun er ikke helt klar i bøtten hende fruen der..
/Kristian
Seriøst....SAGDE du LOL?
QuoteOriginally posted by Boris
Seriøst....SAGDE du LOL?
nej men jeg tænkte det... Hun er da totalt retaderet efter min mening...
QuoteOriginally posted by Flindt_DK
nej men jeg tænkte det... Hun er da totalt retaderet efter min mening...
Cool nok.
Ja, de der numerologer er satme ikke for skarpe.....