Er det bare mig eller dør tweak i tide og utide?
Tweak ustabil?
-
-
Synes nu det kører stabilt her
-
.. funker fint her..
edit:
Har heller ikke fået den irreterende flashfejl i rigtig lang tid nu!
-
har ingen problemer haft med tweak i lang tid nu
-
Det kører uden problemer både herhjemme og på mit arbejde
-
Jeg har oplevet flere gange oplevet om morgenen og natten hvor det er umuligt at få adgang til siden.
Ender mig timeout.
-
Originally posted by GiZzZa
Jeg har oplevet flere gange oplevet om morgenen og natten hvor det er umuligt at få adgang til siden.Ender mig timeout.
Ja tweak var nede hele morgenen først på ugen.
-
Originally posted by SeePee
Er det bare mig eller dør tweak i tide og utide?Da du ikke specificerer det mere end du gør - så er det bare dig.
-
Originally posted by M
Ja tweak var nede hele morgenen først på ugen.
Hvad fanden martin.... Har du ændret navn ? og rang ?
-
køre også ustabilt her fortiden
-
Originally posted by DonRon
køre også ustabilt her fortidenKan være at der er lidt ustabilitet på nettet rundt omkring i DK på grund af det meget vand der er kommet. Der er ingen problemer med serveren eller Tweak.
Nu ved jeg ikke hvilken PC du har, men det kunne være du skulle spare sammen til den du efter hånden har haft længe i din signatur
-
? bare fordi jeg ikke har fået cpuen enu, er bestilt i tyskland
det vel bedre at have en fantasi ind ingen
-
Ingen problemer her, hverken hjemme eller på arbejde.
-
Originally posted by TheSnake
Synes nu det kører stabilt herlyder til det kun er dig de har problemer...!!
-
os mig! men hver gang jeg har haft problemer med at komme ind og så endelig kommer ind er der blevet lavet en helt masse om "software" ect. så det har været pga. opdatering af siden
-
For at præcisere en smule: Det er mest om morgenen at det simpelthen er umuligt at komme ind, men det sker et par gange i løbet af en dag, den er nede i et par minutter og kommer så igen...
-
Originally posted by SeePee
For at præcisere en smule: Det er mest om morgenen at det simpelthen er umuligt at komme ind, men det sker et par gange i løbet af en dag, den er nede i et par minutter og kommer så igen...Har stort set været online fra morgen til aften hver dag i denne uge og har ikke oplevet nogen problemer, lige med undtagelse af 1 gang hvor siden var nede.
-
os mig! men hver gang jeg har haft problemer med at komme ind og så endelig kommer ind er der blevet lavet en helt masse om "software" ect. så det har været pga. opdatering af sidenÆndringerne i forumet giver ingen nede tid, det svarer til at siden ikke vil svare fordi jeg skriver denne besvarelse.
-
Originally posted by GiZzZa
Hvad fanden martin.... Har du ændret navn ? og rang ? -
Man kan bare vælge om man vil vise den "rigtige" rang ud fra posts eller ud fra ens "rolle".