Ungdomshus erstatning
-
-
De er nogle fjolser, og de burde ikke have / få et hus overhovedet.
-
Seriøst de er da nogle spassere hele bundtet.. Hun kan da ikk tillade sig at sige at det er tanken der tæller.. Hun er da retarderet ligesom alle de andre som var med til at ødelægge.. Virkelig fatter ikke hvordan man kan have så lidt hjerne. Wow 800 kr til 4 butikker
Bare lækkert nu har vi gjort vores for at de får deres penge igen og vi håber at alle er glade og kom og drik noget kamillethe og ryg nogett hash med os, se min hjemmestrikkede banjo trøje.. Lad os have en gang fællessang.
EDIT: No offence Raller og Lemon mener jeg det er som støtter op om sagen med ungdomshuset.
-
De er sku da helt til grin.
-
Haha lol man burde bare trækker pengene fra samtlige unge som havde været med om de så fik en ordentlig overtrækker...
-
Originally posted by Svan
Haha lol man burde bare trækker pengene fra samtlige unge som havde været med om de så fik en ordentlig overtrækker...
Kunne ikke være mere enigog skulle de samtidig også straffes for hærværk ud over erstatning for fængsel.. Så skal de have sådan en ting om foden så de ikke kan bevæge sig uden for huset. De skal IKKE i fængsel da det koster penge for samfundet at fodre dem, derimod forældrene der betaler når de er hjemme
Så slipper vi for at de nassser mere på samfundet end de allerede har gjort.
-
Tabere.
-
Originally posted by Jacorik
Kunne ikke være mere enigog skulle de samtidig også straffes for hærværk ud over erstatning for fængsel.. Så skal de have sådan en ting om foden så de ikke kan bevæge sig uden for huset. De skal IKKE i fængsel da det koster penge for samfundet at fodre dem, derimod forældrene der betaler når de er hjemme
Så slipper vi for at de nassser mere på samfundet end de allerede har gjort.
De har jo sikkert ikke kredit kort, det er jo alt for imperilistisk
Men ja, dybt godnat, end ikke et skur i Blokhus under jeg sådan en flok rabiate samfunds fornægtere
-
Originally posted by SeePee
De har jo sikkert ikke kredit kort, det er jo alt for imperilistisk
Men ja, dybt godnat, end ikke et skur i Blokhus under jeg sådan en flok rabiate samfunds fornægtere
Sikkert rigtig nok
de burde spærres inde hele bundtet og nogle af dem forvises fra landet
-
Jaaa.. Nu skal vi svines til igen... Så prøv da at slap af med jeres udtalelser, der er ikke alle der synes det er lige sjovt at høre på..
-
Originally posted by Lemon
Jaaa.. Nu skal vi svines til igen... Så prøv da at slap af med jeres udtalelser, der er ikke alle der synes det er lige sjovt at høre på..lol.. hvorfor tror du?
-
Originally posted by Falsk
lol.. hvorfor tror du?
Nu gik debatten ikke ud på hvem der kunne fyrre den smarteste og hårdeste replik af vel? men om at der kun er skrabet 3400 kr sammen. Ja det er komisk og lidt sjovt at tænke på.. Men der er da ingen grund til at sige at vi bare skal smides ud af landet og alt muligt pis.. Det har vi ligesom fået ind i bøtten at i synes, i den første tråd om ungeren..
-
Nu gik debatten ikke ud på hvem der kunne fyrre den smarteste og hårdeste replik af vel? men om at der kun er skrabet 3400 kr sammen. Ja det er komisk og lidt sjovt at tænke på.. Men der er da ingen grund til at sige at vi bare skal smides ud af landet og alt muligt pis.. Det har vi ligesom fået ind i bøtten at i synes, i den første tråd om ungeren..Nå ja undskyld, så er det min fejl. Jeg troede bare i havde glemt det og ville lige minde jer om hvor nogle spassere JEG mener i har været iht det hus.
Min fejl. -
Originally posted by Falsk
Nå ja undskyld, så er det min fejl. Jeg troede bare i havde glemt det og ville lige minde jer om hvor nogle spassere JEG mener i har været iht det hus.
Min fejl.Iih.. det er simpelthen for skægt..
-
Jeg synes det er latterligt lidt. Alle dem som har været sktld i skaderne, burde selv have lov til at punge ud.
-
Jaaa.. Nu skal vi svines til igen... Så prøv da at slap af med jeres udtalelser, der er ikke alle der synes det er lige sjovt at høre på..Prøv og hør dig selv - Du holder med en flok galninge der har smadret for mange millioner hos uskyldige erhvervsdrivende, endda på et fuldkomment latterligt grundligt.
Og nu sidder du så her bagefter og klager over at "det ikke er sjovt at høre på" - Det skulle I nok have tænkt på INDEN I fuckede alting up!
-
Originally posted by Mikkel
Prøv og hør dig selv - Du holder med en flok galninge der har smadret for mange millioner hos uskyldige erhvervsdrivende, endda på et fuldkomment latterligt grundligt.
Og nu sidder du så her bagefter og klager over at "det ikke er sjovt at høre på" - Det skulle I nok have tænkt på INDEN I fuckede alting up!
Jeg har ikke gået rundt og smidt med mursten og pis og lort! men i sviner alle dem til der bare er tilhængere af ungdomshuset, og det er det jeg er så pisse hamrende træt af !
-
Jeg har ikke gået rundt og smidt med mursten og pis og lort! men i sviner alle dem til der bare er tilhængere af ungdomshuset, og det er det jeg er så pisse hamrende træt af !
Så find et andet sted at være? -
ja de er f... nogle taber,, de skulle bare ha en ordentlig røvfuld hjemmme fra og så opføre sig ordentlig
-
Jeg har ikke gået rundt og smidt med mursten og pis og lort! men i sviner alle dem til der bare er tilhængere af ungdomshuset, og det er det jeg er så pisse hamrende træt af !Hvis man er tilhænger af ungdomshuset, er man også tilhænger af den vold de udfører - Edit: Det er min mening!