Syn af Skyline

  • Quote

    Originally posted by recruit
    Jeg tror faktisk at jeg så din bil i aalborg i Fredags... Til Megameet....


    Yup, det passer meget godt. var lige oppe og sige hej til neroes og se hans møghund af en bil.
    Var faktisk ovre af ved Hadsund først.. tæt på Farsø.

  • Quote

    Originally posted by Zalam
    Tillykke med det!


    Men du er vel klar over, hvis du smider plader på med det samme afgiften er betalt SKAL du også betale, hvis de finder ud af at du betalte for lidt! - Fordi det ikke er en endelig afgift de fastsætter først!


    Men sætter du ikke plader på efter, at de har givet prisen på din afgift kan du vente til de fastsætter den endelige afgift, og siger de fx du skal give 100k så kan du sige det vil jeg ikke og få dine penge igen, såfremt du ikke sætter plader på.


    Njaeh.. det kommer an på hvilken måde man får den vurderet på.
    Den du beskriver der er så vidt jeg ved hvis man får lavet en forhåndsvurdering af bilen.
    Det jeg har gjort er at jeg tog ned på SKATs motorkontor og afleverede papirene og ventede (3 timer) på at bilen blev vurderet. Så får man det endelige tal med det samme.

  • Quote

    Originally posted by Falsk


    Njaeh.. det kommer an på hvilken måde man får den vurderet på.
    Den du beskriver der er så vidt jeg ved hvis man får lavet en forhåndsvurdering af bilen.
    Det jeg har gjort er at jeg tog ned på SKATs motorkontor og afleverede papirene og ventede (3 timer) på at bilen blev vurderet. Så får man det endelige tal med det samme.


    Okay, ved bare at min far havde den sidste vil han importered, så var det lige 5k ekstra de ville have og det var BETAL uden andre muligheder.

  • Quote

    Det jeg har gjort er at jeg tog ned på SKATs motorkontor og afleverede papirene og ventede (3 timer) på at bilen blev vurderet. Så får man det endelige tal med det samme.


    Var da imponerede hurtigt syntes jeg. Syntes når jeg har snakket med folk der skal have vurderet deres gamle Amerikaner, at fra de har leveret deres parpirer til de har fået vurderet afgiften, at der nogle gange er gået op til et helt måned.


    Men rart og se hvilken metode man så skal bruge - Og endnu engang tilllykke med bilen.


    Fået vænnet sig til og styre i den forkerte side ?

    |^|Dell Inspiron 6400
    |^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
    |^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
    |^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
    |^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm

    Rettet en gang, sidst af Henrik- ().

  • Quote

    Originally posted by Falsk


    Yup, det passer meget godt. var lige oppe og sige hej til neroes og se hans møghund af en bil.
    Var faktisk ovre af ved Hadsund først.. tæt på Farsø.


    Jeg var der oppe sammen med en af mine venner. Han skulle lige have rullet sin lille gule honda Civic...


    Så du så den anden skyline som var der oppe??


  • Det er hvis man sender papirerne ind, så ryger man bag i bunken.


    Det er ikke slemt.. 10 min og så var der styr på det.

  • Er forsikringen dyr på sådan en dyt ?

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W