Der er vel ikke en filmfreak, som ved lidt om hvor mange x-men film man sådan lige hat planer om ...
et eventuelt link ville heller ikke skade !
Der er vel ikke en filmfreak, som ved lidt om hvor mange x-men film man sådan lige hat planer om ...
et eventuelt link ville heller ikke skade !
thx ... dog morsomt de to links ikke er helt enige med udgivelsen ...
Forresten nu vi er ved x-men. er der nogen der ved hvornår 1.5 kommer på dvd i danmark med danske tekster og DTS. Indtil videre er der kun den med svensk og tysk tekst
QuoteOriginally posted by Mr.Cartman
Forresten nu vi er ved x-men. er der nogen der ved hvornår 1.5 kommer på dvd i danmark med danske tekster og DTS. Indtil videre er der kun den med svensk og tysk tekst
Hmm 1.5 ? ... Men prøv at kigge på http://www.axelmusic.dk, for efter min mening er dvdon.com ikke så nice igen ...
Der kan man også bare få en forholdsvis billige LOTR 2, men æsken er på svensk, lidt trælst, når 1'eren man har er på dansk ..
Men axelmusic har mange gode ting, og servicen er lækker !
den er ikke kommet endnu. spurgte bare om nogen vidste hvornår dn kom ud. det vrimler med dem her hjemme bare ikke med danske tekster. En mand i axel music sagde at den nok snart kom. Det skal være snart DTS lydsporet sku være ret lækkert
den er ikke kommet endnu. spurgte bare om nogen vidste hvornår dn kom ud. det vrimler med dem her hjemme bare ikke med danske tekster. En mand i axel music sagde at den nok snart kom. Det skal være snartDTS lydsporet sku være ret lækkert
Oki, har ikke planer om at købe den på dvd endnu .. Men 1.5 ? .. mener du ikke 2'eren .. ?
Min næste køb, dsv. det er ført igennem, venter bare på den kommer til landet .. ellers så venter jeg på en eller anden form for triologipakke over Matrix ... Sådan en eller anden Ext. vildere edition ...
QuoteOriginally posted by Macimuz
Oki, har ikke planer om at købe den på dvd endnu .. Men 1.5 ? .. mener du ikke 2'eren .. ?
Nope - min bror købte for nyligt 1.5'eren over nettet og den er ganske nice.
Den helt rigtige version af 1'eren for "samlere"
QuoteOriginally posted by Aerial
Nope - min bror købte for nyligt 1.5'eren over nettet og den er ganske nice.
Den helt rigtige version af 1'eren for "samlere"
ahh på den måde ... Det lyder spændende
ahh på den måde ... Det lyder spændende
Den er også ganske spændende - he he .
Masser af extraguf og så lidt federe lyd
Er der dansk teskt på? og hvor har han købt den så? vil hellere vente på den danske kommer i stedet for at købe den anden nu. Glæder mig også til 2'eren kommer i 2 dvd edition
Er der dansk teskt på? og hvor har han købt den så? vil hellere vente på den danske kommer i stedet for at købe den anden nu. Glæder mig også til 2'eren kommer i 2 dvd edition
Desværre ikke i DK-edition endnu
Synes faktisk at 2-eren var federe end 1-eren
Enig. Men 1'eren stadig en rigtig dejlig film
Bare lige til dem der ikke ved det (måske er det blevet forklaret hehe - er lidt træt)
Xmen 1.5 svarer sådan set til Lord of The Rings Extended Edition - der er en række ekstra scener og så det en 2disc dvd med en masse dejligt guf - har den selv
Fuldstændig enig ... 2'eren er i mine øjne meget bedre end 1'eren
Og hvorfor er X-men mere nice en spiderman etc, ganske kort svar, der er flere mutanter
Fuldstændig enig ... 2'eren er i mine øjne meget bedre end 1'eren
Og hvorfor er X-men mere nice en spiderman etc, ganske kort svar, der er flere mutanter
Nu er spiderman jo heller ikke en mutant
QuoteOriginally posted by scully
Nu er spiderman jo heller ikke en mutant
hmm narj, men princippet
Der er mere action i X-men og bedre humor... synes spiderman er boring... ik særlig fed humor ... og X-men 2 er helt klart federe end 1'eren...
QuoteOriginally posted by OriGiN
Der er mere action i X-men og bedre humor... synes spiderman er boring... ik særlig fed humor... og X-men 2 er helt klart federe end 1'eren...
Nemlig !
Der er lige en babe med i Spiderman, men ellers ikke noget specielt .. :]