Burning Crusade modtaget men ikke bestilt

• Hej alle

Jeg fik i går, til min store overraskelse World Of Warcraft - Burning Crusade med posten. Det skal lige siges at jeg IKKE har bestilt det og heller ikke i en brandert (har checket netbank) :D

Så vidt jeg kan se er det afsendt fra Frankrig, da afsender adressen peger tilbage på det her firma. Det ser dog ud til at de kun er en eller anden form for distributør og ikke har noget med WOW at gøre ellers.

Det er også lidt suspekt at den egentlig ikke er pakket ind. Selve kassetten er bare i en gennemsigtig pose, og det ser ud til at der ikke er folie på kassetten. Der er ikke noget synligt giro-kort, så mon ikke der ligger et og lurer inde i spillet?

Jeg vil egentlig bare høre om i har opdaget noget lignende, eller hørt andre været udsat for det samme på andre wow-forums? Og jeg tør jo ikke rigtig åbne den, så syntes i bare jeg skal sende den tilbage til IMX, eller lade den ligge lidt og se hvad der sker?

På forhånd tak :D

• Lad den da ligge, og se hva der sker? Og behold det hvis ingen savner det :roller:

Edit:
    Du kan også sende en e-mail til firmaet og spørge dem ad, om hvorfor de har sendt det..

Hvis en Game Master var Gud, ville svaret på alting være:
    "Delete your WTF and Cache folder."

Rettet 2 gange, sidst af Awokeneyes ().

Originally posted by Asse69
    Kig på den igen -

Det er en 10 dages trial, ikke? :P

Ligner de 10 dages trialer, de normale TBC pakker? 8o Så kan man da nemt blive snydt, hvis man ikk læser/kigger efter. Man ser bare "The Burning Crusade - World of Warcraft" og så tager man pakken, så når man kommer hjem og har åbnet den, ser man det er en 10 dages trialer *Sigh*

Ville godt nok blive sur, hvis det var mig! :pokey:

Originally posted by Asse69
    Kig på den igen -

Det er en 10 dages trial, ikke? :P

Jo jeg tror du har ret :D Der står også "10-Day free trial" på kassetten, men troede at det bare var inkluderet med spillet, ligesom man kunne give en ven mulighed for at prøve wow når man havde købt det.

Case solved :D

Men stadig lidt mystisk at de sender dem ud uopfordret hehe

Originally posted by Awokeneyes

Ligner de 10 dages trialer, de normale TBC pakker? 8o Så kan man da nemt blive snydt, hvis man ikk læser/kigger efter. Man ser bare "The Burning Crusade - World of Warcraft" og så tager man pakken, så når man kommer hjem og har åbnet den, ser man det er en 10 dages trialer *Sigh*

Ville godt nok blive sur, hvis det var mig! :pokey:

Du skal da godt nok være blind hvis du kan overse det der "10 days free trial" halløj mærke :P

Originally posted by Lemon

Du skal da godt nok være blind hvis du kan overse det der "10 days free trial" halløj mærke :P

Man kan ha travlt engang imellem? ;)