XFX 7950GX2 extreme sælges

  • jeg har mig sån et dejligt kort herhjemme.


    garentien haves ikke, da den ikke gælder mere da der er røget en transitor af, som skal fordele strømmen til coren, men dette har kun indvirkning når man overclocker, altså overclocker det ikke så godt. men det er klippestabilt, jeg selv fik det op på 580 på core og 784 på mem unden nogen form for artifacts.
    med conroe på 3.2Ghz score det 9400 i 3dmark06 og 45000 i 3dmark01


    alt medfølger self.


    jeg kan kun sige jeg sku har været glad for det, jeg sælger kun fordi jeg skal have mig et 2900xt og vandkøling, istedet for kun vandkøling, det en længere historie


    befinder sig på sjælland, nær kalundborg.
    sendes på efterkrav eller ved forud betalling eller afhentning.


    intet HBO, sælges hvis buddet er godt nok


    jeg er gud.


    buddet er oppe på 1000kr inde på hwt.dk indtil videre.

  • 1K for et beskadiget kort... det var godt nok mere end jeg ville give.


    Den "transitor" der er røget af, har du den, eller er den lost?

    E8400 @ 4.05GHz 1.2V Lapped/Lapped TRUE Black 2xP12
    HD4850 512 @ 730/1075 HR03 GT B9

  • Kortet fejler jo intet, det kan bare ikke clocke vildt højt.
    nej det har jeg ikke, jeg købte det igennem en anden, som havde fået en fagmand eller ligende til at se om han kunne sætte den på, men kunne man ikke.
    det jo stadig billigt for et kort i den klasse. det jo ikke smadred.

  • Quote

    Originally posted by lumske
    Kortet fejler jo intet, det kan bare ikke clocke vildt højt.
    nej det har jeg ikke, jeg købte det igennem en anden, som havde fået en fagmand eller ligende til at se om han kunne sætte den på, men kunne man ikke.
    det jo stadig billigt for et kort i den klasse. det jo ikke smadred.


    Nu bliver jeg da bare mere skeptisk, de har købte det af en første bruger, der har fået en fagmand til at se om det kan laves og det kunne det ikke, det virker som lidt mere end en smuttet cap, eller "transistor". Men det er jo bare mig.


    Og at kortet "intet fejler" er lidt misvisende at skrive, for det er jo løgn, det virker men det fejler ikke "intet".

    E8400 @ 4.05GHz 1.2V Lapped/Lapped TRUE Black 2xP12
    HD4850 512 @ 730/1075 HR03 GT B9

  • vil du da lige slappe af, tro mig eller lad vær, men hold din negativitet for dig selv. det her er en salgstråd ikke et sted hvor du kan give udtryk for dine mistænksomme meninger. jeg er en ærlig person, så jeg vil skide på hvad du tror. BYD, eller hold dig væk

  • Quote

    Originally posted by lumske
    vil du da lige slappe af, tro mig eller lad vær, men hold din negativitet for dig selv. det her er en salgstråd ikke et sted hvor du kan give udtryk for dine mistænksomme meninger. jeg er en ærlig person, så jeg vil skide på hvad du tror. BYD, eller hold dig væk


    Thihi :crazyeyes:

    E8400 @ 4.05GHz 1.2V Lapped/Lapped TRUE Black 2xP12
    HD4850 512 @ 730/1075 HR03 GT B9

  • Jeg er gud?


    Okay, et par hyggelige bemærkninger fra Nano og jeg vil da umiddelbart godt give ham ret i at, tror jeg han siger, at det er rigtig ærgeligt, at kortet har denne fejl, for det er helt afgjort et kick-ass kort der trækker mammuttænder.


    Dog vil jeg ønske held og lykke med salget. Jeg har lige bestilt mit 2. XFX GeForce 7900GT til en SLI opsætning.


    /M.


  • Offtopic - hvad er det for et spil?

  • Quote

    Originally posted by TheOriginalTB


    Offtopic - hvad er det for et spil?



    OT - Need For Speed - Most Wanted..


    Fedt spil IMO (:

  • jeg er gud = det er mig der sælger det er mig der bestemmer, altså i stedet for at skulle skrive alt det med at jeg har lov til at lade vær med at slæge, hvis, osv osv osv


    og ja jeres OT gør noget, start en ny tråd til det !


    jo tak :)


    jeg har lige fået mit 2900xt hjem, så salget slutter om 2sek, skynd jer hvis i har nogen bud.