er en kondensator så ikke rimelig overkill, hvis du ikke skal have bas i? det er jo den der skal sørge for at der altid er strøm nok til når bassen virkelig skal arbejde, og jeg tror da ikke at 6x9" højtalere kan trække så meget, at det blir nødvendigt, men jeg er måske forkert på den? Ellers ser det blæret nok ud!

Så fik jeg sku lavet bagagerum i bilen.
-
-
Originally posted by secz
er en kondensator så ikke rimelig overkill, hvis du ikke skal have bas i? det er jo den der skal sørge for at der altid er strøm nok til når bassen virkelig skal arbejde, og jeg tror da ikke at 6x9" højtalere kan trække så meget, at det blir nødvendigt, men jeg er måske forkert på den? Ellers ser det blæret nok ud!Jo normalt skulle en kondensator slet ikke være nødvendigt.
Men jeg opleve at lyset på bilen kørte i takt med musikken når der blev spillet højt. Så først troede jeg at et nyt batteri kunne ændre dette. Men nej... Det blev ved..... Så mistænkte jeg min generator for ikke at lade nok. Men dette var heller ikke problemet. Så prøvede jeg at montere en kondensator. Og siden har der ikke været problemer.
-
Originally posted by |Henrik|
Du skuffer ihvertfal ikke mig.Selv gider jeg ikke det Sub bas i min bil, da det tager alt for meget plads, for der skal jo være plads en kasse øl i bilen.
Jeg har i stedet brugt lidt flere penge på nogle ordenlige EARTHQUAKE 6X9 højtalere, og der er temmelig lækker lyd i dem.
Ellers synes jeg du har lavet det okay, du mangler bare lige at gemme ledningerne fra dine højtelere.
Det skal der jo være! Ligemeget med Sub'en så! -
kunne være ejg skulle kigge forbi og få dig til og hjælpe mig med og bygge bagage rummet op i min nye bil
-
Ser nice ud med det der glas / is ting
-
En kondensator afgiver ikke strøm når bassen skal pumpe hårdt
En kondensator udligner bilens rippelspænding, så du får en mere flydene spillegang på musikken:)
-
Originally posted by recruit
Må sku skuffe jer. Der kommer ingen bas i bilen.Tøs.....
Ellers ser det jo lækkert ud.....Men helt ærligt. Køb nu en sub mand....